مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 9194

صدای نهاوند:
فرمانده پلیس راه استان همدان با حضور در نهاوند به همراه رئیس پلیس راه و رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نهاوند با فرماندار شهرستان نهاوند دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، فرماندار نهاوند در این دیدار با اشاره به ورودی و خروجی های نهاوند از سه محور همدان، بروجرد و کرمانشاه اظهار داشت: با توجه به اینکه نهاوند بعنوان شاه راه اصلی غرب کشور محسوب می شود اقدامات و کارهای موثری برای تعریض و چهار بانده کردن محورهای ورودی و خروجی شهرستان انجام شده است اما هنوز به طور کامل به بهره برداری نرسیده است.

کریم حمیدوند گفت: در محور نهاوند-بروجرد به جز منطقه سه راهی شعبان، تمام مسیر تعریض و چهار بانده و زیر بار ترافیک رفته است، در محور نهاوند-کرمانشاه از شهر نهاوند تا پل شهید حاجی علیمراد سلگی عملیات تعریض و چهار بانده کردن مسیر اتمام یافته است و برای ادامه کار از پل شهید حاجی علیمراد سلگی تا شهر فیروزان در سال آینده ۱۸ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و شهرستانی اعتبار اختصاص یافته است.

حمیدوند افزود: نهاوند در جاده نهاوند-همدان از محور آورزمان ۱۲ کیلومتر جاده در حوزه استحفاظی خود دارد که تا کنون عملیات تعریض و چهاربانده شدن ۴ کیلومتر آن به پایان یافته است و در سال آینده عملیات تعریض و چهار بانده کردن ۸ کیلومتر باقی مانده این محور هم به اتمام خواهد رسید.

وی در پایان با تقدیر و قدردانی از زحمات و تلاش های پلیس راه و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نهاوند در مواقع بحران و شرایط خاص گفت: پیش بینی می شود با اقدامات و انجام پروژه های اصلاح نقاط حادثه خیز در راه های مواصلاتی شهرستان نهاوند در سال اینده شاهد کاهش آمار تصادفات باشیم.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش