سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 9198

صدای نهاوند:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: ستاد اجرایی حضرت امام خمینی(ره) تا کنون در شهرستان نهاوند 6 مدرسه و یک نمازخانه بین راهی احداث کرده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، حسن بهرام نیا در مراسم کلنگ زنی مدرسه چهار کلاسه روستای کهریز سلیم اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) یک ظرفیت فوق العاده برای کشور است که شهرستان نهاوند هم تا کنون از این ظرفیت به خوبی استفاده کرده است.

بهرام نیا گفت: با استفاده از همین ظرفیت تا کنون ۶ مدرسه و یک نماز خانه بین راهی در سطح شهرستان نهاوند در حال احداث است که این اقدامات نتیجه رایزنی و پیگیری مسئولان شهرستان با بنیاد برکت است.

وی افزود: برای شروع بهسازی چندین روستای خزل شرقی، با مسئولان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ملاقات و پیگیری های انجام شده است اما تا کنون قطعی نشده، که در صورت قطعی شدن اطلاع رسانی خواهد شد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که شهرستان نهاوند در حوزه زیرساخت ها و ساختارهای آموزشی چه در بخش سخت افزاری و چه در بخش نرم افزاری دارای مشکلاتی است، افزود: تا جایی که بتوانیم و فرصت باشد برای حل این مشکلات تلاش می کنیم.

حسن بهرام نیا بیان داشت: یکی از ظرفیت های استفاده شده بنیاد برکت در شهرستان نهاوند کلنگ زنی همین مدرسه چهار کلاسه روستای کهریز سلیم بخش خزل نهاوند با اعتبار ۷۵۰ میلیون تومان است که توسط اداره نوسازی استان همدان انجام می شود.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش