سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 9202

صدای نهاوند:
با حضور فرماندار، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، مسئولانی استانی، بخشدار بخش خزل و جمعی از مدیران این بخش و مردم روستای کهریز سلیم، مدرسه چهار کلاسه ابتدایی امام صادق(ع) این روستا کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، کریم حمیدوند در این مراسم اظهار داشت: مدرسه ابتدایی چهار کلاسه امام صادق(ع) روستای کهریز سلیم با اعتبار ۷۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات بنیاد برکت در زمینی به مساحت هزارو ۷۵۰ متر مربع با زیربنای ۵۰۰ متر مربع احداث می شود.

حمیدوند با بیان اینکه این اولین پروژه اجرایی بنیاد برکت در منطقه محروم خزل نهاوند است، افزود: این مدرسه چهار کلاسه دارای ظرفیت ۸۰ دانش آموز، اتاق بهداشت، دفتر آموزشگاه، دیوار کشی، محوطه سازی و سرویس بهداشتی است و تا مهرماه سال آینده آماده بره برداری می شود.

وی افزود: بخش خزل نهاوند در حال حاضر دارای ۸۹ آموزشگاه و ۶ هزار جمعیت دانش آموزی است،که برای پوشش کامل جمعیت دانش آموزی به ۱۰ آموزشگاه ابتدایی تک کلاسه و دو کلاسه نیاز دارد.

فرماندار نهاوند بیان داشت: بنیاد برکت پیش از این عملیات احداث سه مدرسه در روستاهای توانه، بابارستم و ده حیدر را در شهرستان نهاوند آغاز نموده که در حال حاضر تعداد  مدارس در حال ساخت این بنیاد در منطقه به پنج مدرسه رسیده است.

کریم حمیدوند در پایان گفت: در جلسه با رئیس بنیاد برکت کشور مصوب شد دو مدرسه جدید  با هزینه این بنیاد در روستاهای سهران و وراینه بخش مرکزی نهاوند احداث و مسجد بین راهی سه راهی قلعه قباد نهاوند نیز تا سه ماه آینده آماده افتتاح شود.

 

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش