جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 9254

صدای نهاوند:
مدیرکل مدیرت بحران استان همدان نسبت به وقوع بارندگی همراه با رعد و برق در برخی مناطق این استان تا روز چهارشنبه هفته جاری هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، علیمردان طالبی افزود: بررسی و تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی و خروجی مدلهای هواشناسی نشان دهنده نفوذ زنجیره ای امواج بارشی مدیترانه ای از ابتدای هفته جاری از غرب و جنوب غرب به کشور است.
وی اضافه کرد: بر این اساس تا چهارشنبه به تناوب در برخی از ساعات بارش باران در نقاط مستعد و ارتفاعات، ریزش برف همراه با وزش باد در مناطق جنوبی و احتمال رعد و برق و تگرگ وجود دارد.
به گزارش ایرنا مدیرکل مدیریت بحران استان همدان بیان کرد: به طور حتم این هفته شاهد کاهش محسوس دمای هوای این استان خواهیم بود.
طالبی تاکید کرد: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته و بارش برف در گردنه ها احتمال اختلال و لغزندگی، کولاک و برف و مه آلودگی در جاده های برون شهری زیاد است.
وی افزود: در برخی از نقاط جنوبی استان همدان علاوه بر بارش باران بتناوب در طول این هفته گاهی احتمال تگرگ و رعد و برق و افزایش سرعت وزش باد رخ می دهد.
به گزارش ایرنا وی گفت: با توجه به شدت یافتن بارش باران احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و طغیان رودخانه ها دور از انتظار نیست.
طبق اعلام هواشناسی، هوای همدان نیمه ابری است و در ۲۴ ساعت آینده آسمان این استان نیمه ابری بوده و گاهی وزش باد را در بعد از ظهر شاهد خواهیم بود.
همچنین پیشینه دمای استان همدان ۱۴ درجه بالای صفر و کمینه دما یک درجه زیر صفر ثبت شده است.
ریزش برف و برودت هوا در بهمن ماه سالجاری بیش از ۳۴۰ میلیارد ریال به این استان خسارت وارد کرد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش