- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

روح الله سلگی بخشدار بخش خزل نهاوند شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، در مراسمی که بعدازظهر یک شنبه در سالن اجتماعات شهید آوینی شهر فیروزان و با حضور فرماندار نهاوند،مدیر کل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری همدان، رؤسای ادارات شهرستان، بخش، اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای خزل و شهردار و دهیاران بخش برگزار شد، روح الله سلگی بعنوان بخشدار جدید خزل معرفی و از تلاش های ارزشمند فرهاد جهانیان بخشدار سابق تجلیل بعمل آمد.

عده ای به دنبال سیاه نمایی عملکرد دولت هستند

مدیر کل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری همدان در مراسم تودیع و معارفه بخشدار خزل گفت: مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در سال ۹۶، نقطه اقتدار نظام و آبروی این کشور است.

ابوالقاسم الماسی اظهار داشت: در ۲ انتخابات پیش رو باید با حضور و مشارکت حداکثری مردم بتوانیم در راستای اعتدال نظام و پایداری نهضت و آرمان های امام راحل(ره) گام برداریم.
الماسی اصلی ترین پشتوانه انقلاب و نظام را حضور مردم در صحنه های مختلف عنوان کرد و افزود: با گذشت ۳۷ سال از پیروزی انقلاب، تاکنون ۳۵ انتخابات در نظام جمهوری اسلامی برگزار شده که همواره جمهوریت و اسلامیت را در انتخابات در نظر می گیریم.
وی با اشاره به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و تاثیرگذاری آنها در عرصه های مختلف بیان کرد: با توجه به اینکه فعالیت شوراها بیشتر به مسایل عمرانی متمرکز شده، با وجود موانع قانونی باید در حوزه های اجتماعی بیشتر ورود پیدا کنند.
الماسی با تاکید بر اینکه باید با فعالیت شوراها به سمت جامعه ای عاری از مشکلات و نابسامانی های اجتماعی حرکت کنیم، بیان کرد: امیدواریم شوراها با تعهد خود بتوانند حرکت های اساسی و قابل لمسی را برای جامعه ارایه دهند.
وی درخواست کرد: افرادی که دارای توان، تجربه، انگیزه و سواد بالا هستند، وارد این عرصه شوند و مردم را برای حضور بیشتر در انتخابات تشویق کنند.
الماسی همچنین با برشمردن اهمیت ویژه انتخابات ریاست جمهوری گفت: آن چیزی که باعث تثبیت انقلاب است، مشارکت مردم در انتخابات است که بارها در فرمایشات امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب برجسته شده است.
وی اظهار کرد: تحقق این امر به کارگزاران انتخابات برمی گردد که باید بر محور قانون حرکت کرده و ضمن تشویق حضور حداکثری مردم، در برگزاری انتخاباتی سالم تلاش کنند.
مدیر کل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری همدان پایبندی مجریان انتخابات به قانون و تلاش برای برگزاری انتخابات سالم را امری مهم خواند و افزود: باید همه ما از جمله فعالان سیاسی بتوانیم روحیه امید و اعتماد را در مردم تقویت و امید و نشاط را در جامعه ایجاد کنیم.
الماسی تاکید کرد: باید در عرصه پیش رو جامعه را از هرگونه تفرقه و درگیری های بی حاصل و اتفاقاتی که مردم را از اصل موضوع دور می کند، پاک کنیم.


وی با بیان اینکه دشمنان ما از ابتدای انقلاب به دنبال جدا کردن مردم از نظام و انقلاب بوده اند، گفت: دشمنان همواره با دسیسه های مختلف می خواهند مردم را نسبت به نظام و انقلاب بدبین و دلسرد کرده و بی اعتمادی را در بین مردم رواج دهند.
وی خاطرنشان کرد: گروهی در جامعه بسیح شده اند و می خواهند ناکارآمدی دولت را به رخ جامعه بکشند و مردم را نسبت به آنچه که در واقعیت وجود دارد، ناامید کنند.
الماسی القای ناامیدی در جامعه، ایجاد نارضایتی به شکل های مختلف، ارایه اطلاعات غلط برای بدبین شدن مردم نسبت به دولت و سیاه نمایی در فضای مجازی و واقعی و بیان ضعف دولت بدون عنوان کردن هیچ نقطه سفیدی در کارنامه دولت تدبیر و امید را از دیگر اهداف سیاسی این گروه برشمرد.
وی القای یاس و ناامیدی در بین مردم از طریق برخی فضاها و تریبون های عمومی را ظلم و آسیب بزرگی به انقلاب و نظام دانست و بیان کرد: القاء حاکمیت دوگانه ماموریت دیگر این گروه است که می خواهند دولت را در مقابل رهبری قرار دهند.
وی با تاکید بر اینکه هدف این گروه ضربه زدن به وحدت و انسجام جامعه است، افزود: این در حالیست که بارها حفظ وحدت و همدلی به عنوان سرفصل مهم سخنان رهبر معظم انقلاب و بزرگان نظام مطرح شده است.
 مدیر کل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری همدان ادامه داد: تقسیم بندی مردم به انقلابی و غیرانقلابی ظلم به مردم است که به خاطر اختلاف سلیقه و نظر، مردم را غیرانقلابی بدانیم.
الماسی تاکید کرد: این عده به دنبال عدم مشارکت مردم در انتخابات هستند، در حالیکه این امر با منویات رهبری و آرمان های امام راحل(ع) و شهیدان منافات دارد.
وی تاکید کرد: باید تلاش کنیم در انتخابات پیش رو با قوت و قدرت شرکت کنیم و کسانیکه صلاحیت و توانمندی لازم را دارند در این عرصه وارد شده و تلاش کنند تا مشکلات مردم کم شود.
وی ضمن تقدیر از تلاش های بخشدار سابق خزل در راستای توسعه و عمران این بخش گفت: جهانیانفردی جوان و پرانرژی و توانمند است که با برقراری ارتباط با مسئولان و مردم موفق شد در راستای توسعه بخش خزل گام های موثری بردارد.

الماسی در مورد بخشدار جدید بخش خزل گفت: یکی از دلایل انتخاب ایشان تخصص وی در حوزه شهری و بومی بودن منطقه است که اشراف کامل به این بخش‌دارند و با توجه  سلامت کاری ایشان و سابقه خوبی که در مدیریت اجرایی دارند می‌توانند پاسخ این اعتماد را به‌خوبی دهند و ظرفیت‌های جدید در این بخش به وجود آورند .