سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 9264

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران بعنوان بزرگترین دستاورد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که مورد قبول و تائید همه ملت و مسئولان است بعنوان ام القوانین است نیروهای مسلح را در امور و مسائل سیاسی منع کرده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، کریم حمیدوند در مراسم تودیع و معارفه بخشدار جدید بخش خزل که بعدازظهر یک شنبه در سالن اجتماعات شهید آوینی شهر فیروزان برگزار شد اظهار داشت: وظیفه ما و همه نهادهای کشور در مورد انتخابات تشویق مردم به شرکت و حضور در انتخابات است تا با بالا رفتن مشارکت وحضور مردم در انتخابات شایعه های دشمنان و دروغ پردازی های آنها خنثی شود.

حمیدوند گفت: دستور امام راحل(ره) به نیروی های مسلح و  نظامی این بود که در مسائل سیاسی دخالت نکنندچون نیروهای مسلح جریان اصلی نظام هستند که اگر وارد مسائل سیاسی و دسته بندی ها آن شوند خودشان را کوچک کرده و به همان اندازه هم به نظام جمهوری اسلامی ضربه وارد می شود.

وی بیان داشت: در قانون اساسی موضوع  منع ورود نیروی های مسلح و نظامی به صراحت آمده و حضرت امام(ره) چون نگران بودند در وصیت نامه سیاسی الهی خود بیان کردند، نیروهای مسلح در امور سیاسی دخالت نکنند.

فرماندار نهاوند با بیان اینکه مردمی که حزب تشکیل داده اند و می خواهند کار سیاسی کنند با دست خالی چگونه می توانند با افرادی که تمام ابزار قدرت را در اختیار دارند رقابت کنند، افزود: به خاطر اهمیت و جایگاه حساس نیروهای مسلح و انتظامی هر شخص نظامی که قصد ورود به مسائل سیاسی را داشته است، به طور کلی از شغل قبلی خود استعفا داده و بعنوان یک چهره سیاسی فعالیت کرده است.

کریم حمیدوند اظهار داشت: هیچ دستگاهی حق ندارد در انتخابات به نفع فرد و یا گروهی وارد عمل شود و اگر این مورد مشاهد شود با دستگاه مربوطه برخورد قانونی و تخلف دستگاه و مدیر مربوطه به مسئولان مربوطه گزارش می شود.

حمیدوند افزود: ما وظیفه ای جز تشویق مردم به حضور در انتخابات نداریم و باید تقوای سیاسی داشته باشیم و مطالبات مردم را در حد امکانات و توانایی کشور پایین بیاوریم.

وی با اشاره به اینکه دولت با حرف ها و فضا سازی عده ای قلیل تخریب نمی شود چون توکل به خدا بعنوان قدرت برتر کرده است، افزود: تمام شهدای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران به خاطر حفظ ارزشها و آرمانهای والای انقلاب و اسلام جان خود را فدا کرده اند.

فرماندار شهرستان نهاوند در بخش دیگری از سخنان خود گفت: جهانیان بخشدار سابق بخش خزل و فعلی جوکار جوانی خوش فکر و پر تلاش و متعهد بود که شرایط فعلی نهاوند فضای برای ارتقا و پیشرفت او نداشت چون یا باید معاون فرماندار می شد و یا فرماندار.

کریم حمیدوند بیان داشت: جهانیان در بخش خزل با پای کار آوردن تمام مدیران دستگاه های اجرایی انقلاب کرد و زیر ساخت ها و زمینه های لازم پیشرفت و توسعه بخش خزل را فراهم کرد.

حمیدوند گفت: جهانیان در شورای برنامه ریزی شهرستان خود را به آب و آتش زد تا سهم بخش محروم خزل را تمام و کامل بگیرد که در نهایت موفق شد بیش از ۲ میلیارد تومان از اعتبارات ویژه مناطق محروم را برای خزل بگیرد.که این موضوع باعث شد عده ای فکر کنند که ما بیشتر به بخش خزل توجه داریم در شرایطی که ما فقط به قانون عمل کردیم.

وی اظهار داشت: واقعا جای برای پیشرفت جهانیان در نهاوند وجود نداشت به همین علت استاندار همدان با توجه به لیاقت و شایستگی های وی تصمیم گرفت در بخش بزرگتری که جای کار و پیشرفت دارد از او استفاده کند.

فرماندار نهاوند در مورد بخشدار جدید خزل گفت: وی از خانواده معظم شهدا و بومی منطقه است دارای تعامل با همه اقشار و مردم شهر فیروزان است و چهر های است که در شهر فیروزان و بخش خزل دارای محبوبیت است و انتخاب سلگی بهترین تصمیمی بود که می توانست خلا جهانیان بخشدار سابق را پر کند که امیدوارم همه مردم و اقشار مختلف بخش خزل وی را کمک و همراهی کنند تا بیشتر به مردم خدمت کند.

 

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. علی گفت:

    تبریک میگم به مردم بخش خزل انتخاب چهره محبوب ومردمی روح الله سلگی فرزند شهیدعلیمراد سلگی رابه سمت بخشداراین منطقه این اولین بخشدار بومی خزل می باشد که باید به فال نیک گرفته شود

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش