مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 9285

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند:

برپایی نمایشگاه عکس «به یاد بهار» در نهاوند

صدای نهاوند:
مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند از برپایی نمایشگاه عکس «به یاد بهار » به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز در این شهرستان خبر داد.

محمود مصبح در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، افزود: نمایشگاه عکس «به یاد بهار» با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن سینمای جوان شهرستان برپا می شود و شامل ۶۰ اثر از عکاسان برگزیده شهرستان است.

مصباح عنوان کرد: آثار این نمایشگاه شامل عکس هایی از طبیعت سرسبز شهرستان و سرابهای خروشان، ارتفاعات و دشتهای زیبای نهاوند و منتخبی از آثار تاریخی و مذهبی و اماکن دیدنی و فرهنگی شهرستان است که در قالب آثاری هنری در این نمایشگاه به تصویر کشیده می شود.

وی افزود: آثار به نمایش در آمده در این نمایشگاه در ابعاد ۵۰ در ۷۰ بوده و با هماهنگی های به عمل آمده با ستاد سفرهای نوروزی شهرستان این محل به عنوان مکانی برای بازدید مسافران و گردشگران معرفی خواهد شد.

مصباح با بیان اینکه عکس ها نقش مهمی در معرفی و شناخت هر مکانی دارند، گفت: عکس ها مکمل نوشته ها هستند و می توانند معرف فرهنگ و تمدن ما باشند.

مدیر اداره  فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند افزود: این نمایشگاه از ۳۰ اسفند ماه ۹۵ تا ۱۵ فروردین ماه ۹۶ در محل دائمی نمایشگاه هنرهای تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آماده بازدید علاقمندان است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش