سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 9296

صدای نهاوند:
شهردار نهاوند در مراسم کلنگ زنی پارک بانوان نهاوند اظهار داشت: عده ای معلوم الحال در فضای مجازی و دروغین به دنبال ملتهب کردن جو شهر نهاوند و مدیریت شهری هستند وبا تحلیل‌های غلط مانع توسعه شهرستان می شوند.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، عملیات اجرایی نخستین پارک بانوان نهاوند در زمینی به مساحت ۹۵۰۰ مترمربع واقع در جاده فرعی دهفول راه قدیم با حضور مسئولان شهرستان نهاوند آغاز شد.

شهردار نهاوند در این مراسم اظهار داشت: عده ای معلوم الحال در فضای مجازی و دروغین به دنبال ملتهب کردن جو شهرستان و مدیریت شهری هستند وبا تحلیل‌های غلط مانع توسعه شهرستان می شوند.

 یوسفیان افزود: این افراد اگر واقعاً مرد عمل هستند ، بسم الله، خیلی ادعا دارید، بلدید، تجربه دارید بفرمایید شهر مال شما… انتخابات دوره پنجم شورای اسلامی شهر نزدیک است به میدان بیایید و عمل کنید ، ولی از دور و در فضای دروغین بی انصافی و بد اخلاقی نکنید.

وی افزود: به والله در طول یک سال گذشته در نهاوند  اجازه ندادم هیچ حقی از شهروندان و مجموعه شهرداری ضایع شود ، دوستانی که می‌گویند شهردار پروازی است باید عرض کنم پس اگر شهردار دنبال مطالبات و پیگیری مشکلات و درآمد برای شهرداری نباشد چه کسی باید این کار را انجام دهد؟ 

شهردار نهاوند بابیان اینکه در طول یک سال گذشته که شهردار نهاوند بوده است، فقط در حال پرداخت بدهی پیمانکاران، تامین اجتماعی، پرسنل و…است، افزود: ۴میلیارد  تومان در سال جاری بدهی معوقه پرداخت کرده ایم آقایون بیایند بگویند با این وضعیت بد اقتصادی این پول‌ها از کجا آمده و چگونه بدهی ها پرداخت شده است.

امیر رضا یوسفیان ادامه داد: اولین سالی است که با یارانه دولتی امکانات، تجهیزات و ماشین آلات شهرداری تعویض و به روز شده اند و هر پولی که به نام و حساب شهرداری در هر کجا بلوکه بوده چنگ زدیم و گرفتیم.

یوسفیان اظهار داشت: در همایش شهرداران استان بیش از ۱۰۱ میلیارد تومان کمک دولت تدبیر و امید به شهرداران استان بوده که با کوشش و تلاش و دوندگی بیش از سهم شهرستان اعتبارات جذب کرده‌ایم.

وی خطاب به عده ای قلیل که می گویند شهردار پروازی است گفت: آنهایی که می گویند شهردار پروازی است توجه داشته باشند که اگر پیگیری نکنیم و خود را به آب و آتش نزنیم با صدور ۸۰ پروانه ساختمانی که چگونه می توان  بدهی ۲۵ میلراد تومانی و مشکلات عدیده ای شهرداری را حل کرد.

شهردار نهاوند گفت:  در طول یک سال گذشته حق و حقوق کارکنان به طور کامل پرداخت شده است و قسمتی از مطالبات تعدادی از پیمانکاران پرداخت شده است، کسی اخراج نشد و یا به سفارش، نیروی هم به مجموعه اضافه نکردیم.

امیر رضا یوسفیان افزود: آقایانی که در فضای مجازی لم داده اید بیایید بیرون و در فضای حقیقی ببینید که با چه مشکلاتی شهرداری اداره می شود.

یوسفیان بیان داشت: چند نفر معلوم الحال شلوغ کاری می کنند و می خواهند مانع توسعه شهر شوند، این عده آب به آسیاب چه کسی می ریزند؟؟؟ بیایند ببینیم ، چه کسی بیشتر به نهاوند خدمت کرده است؟ شناسنامه من که همدانی هستم یا شما که نهاوندی هستید؟ چرا وجدان را حاکم قرار نمی دهید.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. شهروند ایالت نهاوند گفت:

    هرکس پشت سر حرف بزند و مجازی ادعا کند مرد نیست.بزدل است.نهاوند در حال پیشرفت کردن است.و از متخصصان استقبال می کند.اگر در این شهر بهترین نباشی کنار زده میشوی.مردم نهاوند همه چیز را می دانند و خودشان تحلیل می کنند./نهاوند شهر جهانی لائودیسه_اولین ها_ابولولو_سراب.و……….

  2. شهروند نهاوند مدرن گفت:

    شهردار و شورا و دیگران تنش ایجاد نکنید با هم همکاری کنید و این پروژه ها را ایجاد و تکمیل کنید.
    تعریض خیابان پیروزی شهرداری شیرخورشید خاقانی ابوذر _ آسفالت و زیباسازی خیابانها_تقاطع غیر هم سطح ورودی های نهاوند_ روگذر ابوذربرای ازبین بردن بار ترافیکی این خیابان اصلی شهر _المان میدان مرکزی نهاوند_میدان بار و شهدای ابوذر_ ترمیم رودخانه شهری نهاوندبه گردشگری نه زباله دان _ تجهیز بام نهاوند به تله کابین_ راه اندازی پیست اسکی گرین _ساخت ساختمان منطقه دو شهرداری _ پله برقی برای رفاه همشهریان و معلولان _اتوبوس شهری و تاکسی متر _ساخت و نصب المان و سردیس عالمان ،نخبگان و مشاهیر_ایجاد شهرک های جدید برای تمرکز زدایی_پارک بانوان و ایجاد بوستان های تفریحی_ ساماندهی و درآمدزایی سرابها و قنات های شهری و اطراف شهر_ساماندهی معبد لائودیسه.همکاری کنید تا اینقدر ساخت این پروژه ها به تعویق نیفتد/زنده باد ایالت.

  3. Mustafa گفت:

    این افرادی که غیر منصفانه دست به تخریب می زنند عده ای سود جو ومنفعت طلب هستند که دنبال منافع شخصی و غیر قانونی خود هستند
    دست انها دیگر برای مردم رو شده است

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش