سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 9326

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند از نزدیک در جریان وضعیت و مسایل بهداشتی نانوایی ها سطح شهر قرار گرفت و نوع پخت نان، ساعات پخت، رعایت بهداشت و کیفیت آرد نانوایی ها را بررسی و در این رابطه تذکرهایی به نانوایی ها داده شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، کریم حمیدوند صبح جمعه ضمن بازدید از نانوایی های سطح شهر نهاوند به چهار نانوایی تذکر و برخورد کرد  و دو نانوایی را مورد تشویق قرار داد.

حمیدوند افزود:  کیفیت پخت نان، کیفیت آرد، وزن چانه و مسائل بهداشتی نانوایی‌ها از جمله مواردی است که با جدیت مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد

وی افزود: سلامت و بهداشت مردم از اهمیت بالایی برخوردار است و آنها باید از کیفیت و بهداشت نان مصرفی خود اطلاع و اطمینان داشته باشند به همین دلیل، واحد‌ها نیاز به بازدیدهای مستمر و پیوسته دارد.

فرماندار نهاوند پایین بودن وزن چانه، عدم رعایت بهداشت،تعطیلی های بی مورد و نداشتن ترازو را از عمده‌ترین تخلفات مشاهده شده در نانوایی‌های مورد بازدید عنوان کرد و افزود: تذکرات لازم در زمینه عدم رعایت موارد بهداشتی از طریق مراکز و متولیان بهداشت به نانوایی‌های متخلف داده خواهد شد.

کریم حمیدوند بیان داشت: نان قوت غالب مردم است که در سبد خانوار نقش اساسی دارد و یکی از حقوق اولیه شهروندی است که دستگاه های متولی جهت کیفیت پخت و تولید آن نهایت تلاش خود را بکارگیرند و بهداشت و سلامت آن را به طور دقیق مورد بررسی قرار دهند . 

حمیدوند با بیان این که نانوایان از قشر زحمتکش جامعه هستند افزود: در کنار این مسایل باید به مشکلات این قشر نیز توجه کرد تا نقاط ضعف پخت و عرضه نان برطرف شود . 

در پایان این بازدیدها چهار نانوایی در منطقه میدان پای قلعه، انتهای گلشن و شیخ منصور بعلت رعایت نکردن مسائل بهداشتی، تعطیلی بی مورد و وزن پایین نان مورد سوال و برخورد قانونی قرار گرفتند و دو نانوایی در میدان بسیج و منطقه پای قلعه بعلت رعایت اصول بهداشتی، کیفیت مرغوب نان و رضایتمندی مردم  مورد تشویق قرار گرفتند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش