- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

۲ کشته و ۴ مجروح در تصادف خونبار جاده نهاوند-بروجرد+اسامی

سرگرد حمزه طائفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: عصر امروز جمعه ۱۱ فروردین  به علت تصادف دو دستگاه خودوری سواری تیبا و پژو ۴۰۵ در محور نهاوند- بروجرد تقاطع روستای میلاب متاسفانه یکتن  در محل حادثه و در دم کشته و یک تن دیگر بعد از انتقال به بیمارستان کشته و ۴ نفر دیگر زخمی شدند.

طائفی گفت: علت این حادثه سرعت بالا و ناتوانی راننده تیبا در کنترل وسیله نقلیه اعلام و تصریح کرد: پس از بررسی کارشناسان و شواهد اولیه موجود در صحنه تصادف، مشخص شد خودروی تیبا با ۴ سرنشین از نهاوند به سمت بروجرد در حال حرکت بوده است که بعلت خواب آلودگی و عدم کنترل وسیله نقلیه به لاین مقابل می رود و با خودروی پژوه ۴۰۵ که از بروجرد به سمت نهاوند در حال حرکت بوده است برخورد می کند.

وی ادامه داد: در این حادثه دلخراش متاسفانه خانمی جوانی که در قسمت جلو خودرو تیبا نشسته بود در دم کشته می شود و ۵ مجروح دیگر این حادثه به بیمارستان آیت الله علیمرادیان نهاوند منتقل می شوند.

رئیس پلیس راه شهرستان نهاوند بیان داشت: متاسفانه بعد از دو ساعت از وقوع تصادف و بنا بر اعلام اورژانس بیمارستان آیت الله علیمرادیان نهاوند یک تن دیگر از مجروحان این حادثه به نام خانم(م-ج) ۲۹ ساله سرنشین خودرو تیبا بعلت شدت جراحت وارده فوت نموده است.

گفتنی است در این حادثه صمد محبی راننده  خودرو پژه ۴۰۵، علی غلامی پور راننده خودرو تیبا، خانم (م_ج) به همراه یک پسر بچه ۷ ساله سرنشین خودرو تیبا مجروح شدند که به بیمارستان آیت الله علیمرادیان نهاوند تحت درمان قرار دارند.

هویت خانمی جوانی که در صندلی جلوی خودرو تیبا نشسته و در دم جان خود را از دست داده است بعلت شدت جراحت وارده به صورت هنوز شناسایی نشده است.