- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

اعضای هیأت نظارت نهاوند برای انتخابات ریاست جمهوری معرفی شدند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، محمد نباتی از انتصاب اعضای هیأت نظارت بر انتخابات در شهرستان‌های استان همدان خبر داد و اظهار کرد: با تصویب هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات، رئیس و اعضای هیأت نظارت بر انتخابات شهرستان‌های استان همدان منصوب شدند.

وی تصریح کرد: پس از تشکیل هیأت نظارت بر انتخابات استان همدان که در اواخر سال گذشته انتخاب شدند و پنج نفر از این اعضا مشخص شدند، سرانجام اعضای هیأت نظارت شهرستان‌ها برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخاب شدند.

سخنگوی هیأت نظارت بر انتخابات استان همدان با اشاره به اینکه در شهرستان اسدآباد علیرضا قیصری بهمند به عنوان رئیس و محمداسماعیل محمودی و ایرج نامداری به عنوان اعضای هیأت نظارت بر انتخابات انتخاب شدند، گفت: در شهرستان بهار مصطفی جعفری سالمی به عنوان رئیس و جعفر محمودی و رضا عبداللهی به عنوان اعضای هیأت نظارت برگزیده شدند.

وی اضافه کرد: در شهرستان تویسرکان واسع سوری به عنوان رئیس و هادی اسماعیل‌بیگی و حجت‌الاسلام علی کاروند به عنوان اعضای شورای نظارت و در شهرستان رزن جلیل حق‌وردی به عنوان رئیس و مهدی احمدی و علی نجفی به عنوان اعضا انتخاب شدند.

نباتی با بیان اینکه در کبودراهنگ محمد هاشمی به عنوان رئیس و اسماعیل گرکانی و اکبر همتی به عنوان اعضا انتخاب شدند، افزود: در شهرستان ملایر حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اکبر نجفی‌مقدم به عنوان رئیس و سید مرتضی حسینی و محمود ساوند به عنوان اعضای هیأت نظارت، در نهاوند ابراهیم علی مرادیان به عنوان رئیس و غلامرضا رستمی و حجت حیدری به عنوان اعضا و در فامنین حسین کریمی به عنوان رئیس و اسدالله ربانی و حجت‌الاسلام و المسلمین محمود کرمی به عنوان اعضای هیأت نظارت انتخاب شدند.

وی در پایان با بیان اینکه حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد جوادی به عنوان رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان همدان منصوب شده است، خاطرنشان کرد: حسن خانجانی‌موقر، محمد نباتی، مهدی علی‌ضمیر و مرتضی دیباج به عنوان اعضای هیأت نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در استان همدان منصوب شدند./فارس