- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

آسفالت خیابان پیروزی توسط شهرداری نهاوند انجام شد

امیر رضا یوسفیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: پس از اتمام عملیات تعریض خیابان پیروزی و اجرای عملیات عمرانی، بهسازی پیاده رو و … مرحله نهایی آسفالت این معبر در حال حاضردر دست اجراست و طی چند روز آینده به اتمام می رسد.

یوسفیان متراژ این پروژه را حدود ۳۰۰۰ متر مربع به میزان ۵۵۰ تن آسفالت بیان کرد و افزود:عملیات آسفالت این معبر در دولایه بیندر و توپکا پس از زیر سازی به اجرا درآمد.

وی هدف از اجرای این پروژه را بهسازی و زیباسازی محیط ، بهبود تردد خودروها ، ایمنی در تردد شهروندان و رسیدن به استانداردهای مطلوب شهری بیان نمود و خاطر نشان کرد: شهرداری نهاوند در اقدامی به منظور افزایش سطح باند سواره اقدام به تعریض بخشی از خیابان پیروزی از میدان امام خمینی (ره) تا چهار راه شهرداری نمود که عملیات اجرایی آن با آسفالت این معبر تا چند روز آینده به پایان می رسد.

یوسفیان با بیان اینکه  با اجرای طرح مذکورعرض باند سواره از ۱۱ به ۱۸ متر افزایش یافته است ،تصریح کرد: در طرح تفصیلی شهر نهاوند خیابان پیروزی که به عنوان مدخل شهری هم می باشد یک شریان اصلی لحاظ شده که معبر ۲۶ متری برای آن در نظر گرفته شده که ۱۸ متر آن سواره رو و مابقی پیاده رو و فضای سبز می باشد که با اتمام این طرح علاوه بر عریض شدن خیابان ،مبلمان شهری نیز زیباتر می شود.