سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 9514

صدای نهاوند:
معاون فرماندار نهاوند گفت: صدا و سیما در انعکاس عملکرد و خدمات دولت یازدهم به مردم کوتاهی و کم کاری می کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، سیدرضا سلامتی صبح امروز در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان نهاوند در سالن شهدای فرمانداری اظهار داشت: رسانه ملی باید فرا جناحی عمل کنند و صدای مردم را به گوش مسؤولین دولت و عملکردهای دولت را بدون خدشه و تخریب به مردم برسانند.

سلامتی گفت: در آستانه انتخابات رسانه ها به ویژه رسانه ملی باید اصل بی طرفی را رعایت کنند، اما در عمل شاهد هستیم که رسانه ملی در شرایطی که نسبت به انعکاس خدمات و عملکرد دولت به بهانه شائبه تبلیغات انتخاباتی کم کاری و کوتاهی می کند اما در عمل به تریبون برخی افرادی که قصد کاندیدا شدن برای انتخابات سال ۹۶ را دارند، تبدیل شده است.

وی افزود: دولت یازدهم در شرایطی مدیریت اجرایی کشور را در دست گرفت که فروش نفت ایران به خاطر اعمال تحریم های سنگین به ۷۵۰ هزار بشکه در روز  با قیمت ۲۵ دلار رسیده بود و برای فروش همین مقدار نفت هم باید از چندین دلال مانند بابک زنجانی استفاده می شد.

معاون فرماندار نهاوند اظهار داشت: دولت تدبیر و امید با برنامه و به دور از احساسات و عوام فریبی با برنامه های کارشناسی و علمی کشور را از وضعیت بد اقتصادی که تبدیل به یک بحران شده بود خارج و در طول یک ساله گذشته موفق شد بازار فروش نفت ایران در جهان را به وضعیت مطلوبی برساند.

سیدرضا سلامتی برطرف کردن دغدغه و نگرانی چندین ساله مقام معظم رهبری در حوزه بهداشت و درمان را یکی دیگر از موفقیت های مهم دولت یازدهم برشمرد و گفت: با اجرای طرح تحول سلامت و کاهش ۹۰درصدی هزینه های درمان، خواسته مقام معظم رهبری و مردم در مورد نگرانی مردم از هزینه های سنگین بهداشت و درمان برطرف شد.

سلامتی با بیان اینکه در سال گذشته ۳۴ پروژه در حوزه و بهداشت و درمان شهرستان نهاوند با اعتبار ۹۵ میلیارد تومان افتتاح و یا کلنگ زنی شده است گفت: دولت تدبیر و امید هیچ طرح و پروژه ای را بدون اینکه اعتبار آن مشخص و تامین نشده باشد کلنگ زنی نکرده است.

وی بیان داشت: مسئولان و مدیران اجرایی شهرستان باید جور کم کاری و اهمال صدا و سیما را در بیان انعکاس خدمات و اقدامات دولت بکشند و کارهای ارزشمند و مهم صورت گرفته در بخش های مختلف را به آگاهی مردم برسانند.

معاون فرماندار نهاوند به اقدامات دولت تدبیر وامید در بخش های مختلف اشاره کرد وادامه داد: در حوزه بهسازی روستایی، گازرسانی ، آسفالت راه ها و جاده و نیز توسعه مناطق محروم و کاهش تورم اقدامات بسیار مناسبی از سوی دولت انجام شده است.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. hosein99 گفت:

    صداوسیما همدان در مورد شهر نهاوند کم کاری میکند.زنده باد ایالت نهاوند.

  2. ر.سلگی گفت:

    فقط
    بعدا نگی من نگفتم
    حرفاتو تکذیب نگنی
    نگی صدای نهاوند تحریف کرده
    و ……

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش