جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 9567

صدای نهاوند:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: من نماینده قشر خاصی نیستم، فارغ از نگاه های سیاسی دست همه کسانی که برای اعتلای نهاوند قدم بردارند را به گرمی می فشارم و هر کس حتی یک شغل در این شهر ایجاد کند من به شخصه دستش را می بوسم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، حسن بهرام نیا در مراسم نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان نهاوند اظهار داشت: باید در نهاوند با همدلی و هم آوایی و با استفاده از ظرفیت نیروی تحصیل کرده و استعدادهای فراوان بالقوه و بالفعل  تلاش کنیم تا به تولید و اشتغال مطلوب که خواسته اصلی مردم است برسیم .در این راه اگر فارغ از هرگونه نگاه سیاسی ،با هم بوده و هدف اصلی توسعه شهرستان باشد ،قطعا به آنچه مورد نظر است خواهیم رسید.

بهرام نیا گفت: مجمع خیرین مدرسه ساز نهاوند هر سال فعال تر و پویا تر از سالیان قبل فعالیت خود را دنبال کرده است و به همین علت من هم به سهم خودم ۳ مدرسه به شهرستان هدیه می کنم، یکی حدود یک ماه پیش در روستای کهریز سلیم کلنگ زنی شده و بر اساس بازدیدی که داشتم یک مدرسه در روستای سهران و انتخاب مدرسه دیگر را به  روسای آموزش و پرورش نهاوند و خزل واگذار می کنم تا با نیاز سنجی لازم ،محل مورد نظر را اعلام تا پیگیری و عملیات ساخت مدرسه اجرایی شود.

وی آغاز کار اجرایی عملیات سدگرین،افتتاح بیمارستان جدید مجهز به دستگاه (ام،آر،آی) و استخدام نیرهای بومی، قرار دادن چهار خطه کردن راههای مواصلاتی نهاوند در ردیف اعتبارات ملی،موافقت در حوزه حمل و نقل ریلی جهت پیش بینی یک ایستگاه جدید راه آهن در شهر نهاوند،ایجاد درمانگاه و خانه های سلامت وبهسازی روستاهای خزل شرقی با حمایت بنیاد برکت و مشارکت بنیاد مسکن را از مهمترین اقدامات و پیگیری های انجام شده خود در طول ۱۰ ماه گذشته بعنوان نماینده مردم نهاوند عنوان کرد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: ما فارغ از نگاههای سیاسی دست  همه کسانی که برای اعتلای این شهر قدم بردارند را به گرمی می فشاریم و هر کس حتی یک شغل در این شهر ایجاد کند من به شخصه دستش را می بوسم.من افتخار می کنم که از جنس مردم هستم .من نماینده قشر خاصی نیستم.نماینده کارگر،کشاورز و همه آحاد مردم هستم.

حسن بهرام نیا گفت: این روزها برخی از طرف چند نفر افراد شناخته شده مامور هستند که در فضای مجازی به این موضوع دامن بزنند که نماینده در افتتاح یک واحد کوچک  شرکت کرده.بله، اتفاقا در همان روز من جلسه ی مهمی در همدان داشتم ولی با افتخار تمام در نهاوند ماندم و در مراسم افتتاح همان واحدی که می گفتند  شرکت کردم، واحدی که اگر چه کوچک بود اما هفت شغل برای جوانان این شهر ایجاد کرده است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. شهروند نهاوند مدرن گفت:

    پتروشیمی نهاوند ونیروگاه نهاوند را پیگیری کنید.تا شغل ایجاد شود.معادن سنگ دولومیت ایجاد گمرک برای صادرات ساماندهی باغات نهاوند و محصولات، پیشرفت شهری اینها رو انجام دهید نه کسی از نهاوند مهاجرت می کند و نه کسی بیکار است.

  2. قدیر گفت:

    با تشکر از نماینده محترم و دلسوز جناب
    بهرام نیا ۷ شغل که هیچ ۷۰۰۰ شغل هم برای جوانان بیکار نهاوند باز کم است جناب بهرام نیا از تمام زحمات شما در این مدت سپاس گذاریم من دست شما رو میبوسم اگر به جد پیگیرکارخانه استحصال منیزیم و ایجاد پتروشیمی که حق نهاوند بود ولی متاسفانه از دست رفت باشین وپیگیر دانشگاه ملی نهاوند.با تشکر

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش