مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 9571

صدای نهاوند:
از 16 سال سال قبل که انتخابات شوراهای اسلامی شهر به عرصه حضور و مجالی برای انتخاب و تعیین بخشی از سونوشت عمومی مردم تبدیل شد تاکنون افراد مختلفی با رای مردم عضو شورا شده اند و هر کدام با اقدامی دانسته یا نادانسته گلی یا گلی بر سر شهرها زده اند!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، هر چند حرف و حدیث های زیادی پشت سر اعضای شورای شهر در هر شهر و دیار وجود دارد اما آنچه بیش از همه قابل تعامل و بررسی است گزینش این افراد برای حضور در این سمت است.
باید فیلترهایی برای حضور افراد منتخب و کاندیدای شورای شهر در نظر گرفته شود فیلتری که افراد توانمند، مجرب، متخصص و کارآمد از آن عبور کند.
نباید این کارهای حساس، مهم و کلیدی اینقدر ساده و پیش پا افتاده در نظر گرفته شود که هر کس با هر فکر و دیدگاه و توانمندی بتواند برای حضور در آن پیشگام شود و در انتها با خرید رای یا تکیه بر رای قبیله ایی، نذر و نیاز و قسم دادن راهی شورا شود و آن وقت با تصمیمی نامعقول به جای توسعه، موانع پیش رو را زیاد کنند.

وقتی که ضرورت و حساسیت کار شورا احساس شود آن وقت یک مهندس فرهنگی، یک دکترای ترافیک، یک دکترای بحران، یک معمار و شهرساز یک دکترای فضای سبز و یک فرد کاردان و شایسته معتمد کاندیدای حضور در شورا شوند تا برآیند حضور و انتخاب این افراد زیبایی و مدرن شدن شهر، شود.

می شود به جای دیدن فضاهای نازیبای شهرمان که هیچ المان شهری ندارد، کوچه های تنگ و باریکش و خیابان هایش که هنوز تیرهای چراغ برق در وسط آنها جا خوش کرده اند شاهد رعایت استانداردها باشیم و حس زیبای زندگی در شهر را احساس کنیم!!
آن وقت به جای مشاهده بی نظمی در معابر شهری و راه رفتن بر روی موزاییک های شکسته و آب گرفته، شاهد زیباسازی شهر و معابر با کف پوش های رنگی و طرح های مختلف براساس استانداردهای روز باشیم.

وقتی شورای شهر از افراد توانمند و مجرب انتخاب شوند آن وقت است که بخش فرهنگی شهرداری نمود خودش را در جمع آوری متکدیان نشان می دهد، جوانان به جای پرسه زدن در خیابان ها با حضور در فرهنگسراها، سینماها و مراکز فرهنگی از خدمات عرضه شده شهرداری ها استفاده می کنند.
و این همه درست می شود روزی که همه ما ضرورت و حساسیت کار شورا و شهرداری را احساس کنیم و اجازه ندهیم هر کسی با بی توجهی ما و به پشتوانه رای قومی و قبیله ایی، این کرسی را اشغال کند و در پس زد و بندها، ساخت و سازها و اضافه کردن محدوده ها به حریم شهر به نان و نوایی برسد!!!

آری ما می توانیم بسازیم شهری که آمال و آرزوی همه ما زندگی در آن با برخورداری از مناظر زیبا، شهر بازی های استاندارد، مراکز رفاهی و تفریحی با شکوه، فضای سبز چشم نواز، فرهنگسراها و سینماهای پرشور، نبود متکدیانی که دل هر رهگذری را به درد می آورد، ساماندهی دست فروشان و پیاده روها، روان سازی ترافیک و برخورداری از پارکینگ های شهری، است با احساس مسئولیت و انتخاب درست بدست آوریم.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. احمد گفت:

    شورای شهر یعنی آب در هاون کوبیدن ….؟

  2. شهروند نهاوند مدرن گفت:

    لطفا کسانی در عرصه انتخابات بیان که توانایی و تخصص ساخت و مدیریت یک شهر را بلد باشند.نه آبروی خودشان را ببرند نه طرفداراشون.نهاوند شهر کمی نیست.

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش