مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 9573

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: امروز دولت بیش از هر زمان دیگری و به گونه ای بی سابقه توسط برخی رسانه ها تخریب می شود و این تخریبها به بلندای منافع از دست رفته مخالفان می باشد .

به گزار خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، کریم حمیدوند، در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان نهاوند افزود: دولت با وجود همه مشکلات و سیاه نمای هایی که دشمنان جمهوری اسلامی برای ما بوجود آورده اند خدماتی بزرگی را در کشور انجام داده که البته این خدمات مربوط به نظام اسلامی بوده و نشانه کارآمدی آن در سطح جهان است.
وی افزود: برخی مشکلات در کشور وجود داشت که دولت کنونی برای نخستین بار آنها را حل کرد که از جمله آنها خدماتی است که در بخش درمان انجام داده و در تاریخ انقلاب بی نظیر است اما برخی آن را فراموش کرده و بدنبال آن هستند که کارهای منفی را به کارهای مثبت تبدیل کنند.
وی با بیان اینکه شعار زدگی ما را بیچاره کرده و ما باید اقدام و عمل داشته باشیم افزود: مسکن مهر در دولت کنونی تکمیل و تحویل متقاضیان شد اما عده ای می گویند که دولت کاری نکرده است .
وی افزود: دولت یازدهم در زمینه تولید گندم به درجه ای از خودکفایی رسیده که الان حاضر است که صادر کننده این محصول باشد آیا اینها خدمت به نظام و مردم نیست .
حمیدوند گفت: دولت برای مبارزه با فساد مالی پیشتاز بوده و از جمله اختلاس صندوق ذخیره فرهنگیان را که پایه ریزی آن در دولت گذشته صورت گرفته بود افشا کرد اما برخی از آن علیه دولت استفاده کردند .
وی گفت: در سطح شهرستان نهاوند برای تکمیل بیمارستانی که در دولت گذشته کلنگ زنی شد در سفر ریاست جمهوری دولت یازدهم به این استان ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار به این طرح داده شد.
وی افزود: در هفته سلامت ۱۴ درمانگاه با اعتبارات دولتی در سطح روستاها افتتاح می شود که تعدادی از آنها در پنج ماه پیش کلنگ زنی شده و این اقدامی بی سابقه در کشور می باشد .
وی افزود: در رقابت سیاسی اگر توان رقابت نداریم لااقل نباید خدمات را نادیده گرفت و به تخریب دولت روی آورد زیرا خدمات دولت خدمات نظام به حساب می آید .

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش