سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 9584

صدای نهاوند:
امام جمعه و فرماندار نهاوند از تنها مرکز نگهداری و توانبخشی دختران معلول بالای ۱۴ سال استان همدان در شهر نهاوند بازدید و از مددجویان این مرکز عیادت کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، تنها مرکز نگهداری دختران معلول جسمی وذهنی بالای ۱۴ سال استان همدان در شهر نهاوند ساختمانی قدیمی و در معرض تخر یب با قدمت۷۵سال است که ۷۵ معلول روزهای زندگی خود را در آن سپری می کنند.

اینجا موسسه حضرت زهرا(س)، مرکز نگهداری از معلولین جسمی و حرکتی دختران بالای ۱۴ سال در شهر نهاوند است ، محلی که فضای سنگین حاکم بر آن از همان لحظه‌ای که مسئولانش درهای همیشه منتظرش را باز می‌کنند، غم و اندوه بر روی جسم و روح انسان احساس می‌شود.

امام جمعه نهاوند در بازدید از مرکز نگهداری معلولان و ناتوانان ذهنی دختران بالای ۱۴ سال نهاوند ،گفت: کسانی که در این محیط و بدون حمایت مردم و مسئولان و با مشکلات و گرفتاری های فراوان برای رضای خداوند به این کودکان خدمت و پرستاری می کنند، مصداق کامل ایثار و از خود گذشتگی هستند.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی با بیان اینکه فضای فیزیکی این مرکز مناسب نگهداری کودکان و نوجوانان نیست، گفت: این مرکز در خدمت رسانی به ناتوانان ذهنی و معلول مشکلات فراوانی دارد که مسئولان باید توجه و دقت بیشتری در این مورد داشته باشند.

مغیثی گفت: هر کسی می‌تواند در اندازه و توانی که دارد کمک حال مجموعه باشد و کسانی که در این مرکز فعالیت می‌کنند بی شک از اجر عظیم خداوندی بی‌بهره نخواهند ماند.

فرماندار نهاوند هم در این بازدید اظهار داشت: با تامین نیازهای اولیه معلولان باید شرایطی را ایجاد کنیم تا خانواده معلولان دغدغه کمتری در خصوص فرزندان معلول خود داشت باشند.

کریم حمیدوند بیان داشت:یکی از اولویت های دولت پرداختن به مشکلات پیشروی معلولین از جمله اشتغال آنها و رسیدگی به مراکز نگهداری معلولین است.

وی ادامه داد: وظیفه تمام دستگاه های اجرایی است که در پرداختن به امور معلولین از تمام ظرفیت های خود کمک بگیرند و آنرا تنها وظیفه سازمان بهزیستی ندانند.

در پایان از سوی هیئت امنای مرکز نگهداری و توانبخشی معلولان حضرت زهرا(س)  شماره حساب ۰۱۰۲۹۷۳۶۶۵۰۰۸ مرکز بانک صادرات شعبه شریعتی نهاوند با کد ۱۳۸۵ برای کمک های نقدی هموطنان معرفی شد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش