جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 9591

صدای نهاوند:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم به من مراجعه می کنند و مطالب و گلایه های خود را عنوان می کنند پس من باید زبان گویای مردم در خانه ملت،در استان و شهرستان باشم، افزود: عنوان شد برای پرداخت مبلغ حق الجلسه آقایان شورا ،شهرداری مجبور شده است وام بگیردتا پول اعضای شورا را بپردازد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، حسن بهرام نیا در سخنرانی بین الصلاتین نماز جمعه امروز نهاوند اظهار داشت: مگر می شود مردم حقوقشان را ازمن بخواهند و من پیگیری نکنم.من از همه چیزم برای مردم هزینه می کنم.بگذارید مردم  حضور و وجود نماینده را لمس کنند و بدانند نماینده ای دارند که خواست مردم را پیگیری می کند.

بهرام نیا در ادامه با اشاره به برخی خواست های مردمی و رانندگان در مورد ترمینال جدید گفت: این یک خواسته عمومی و اکثر رانندگان بود که برای ارائه قسمتی از  خدمات خواستار استقرار در ترمینال سابق بودند.

وی بیان داشت: این موضوع با حضور مسئولین شهر در جلسه ای بررسی شد و خروجی آنهم تصمیم کل افراد حاضر در جلسه بوده است، قرار شد شهرداری با رعایت ساز و کارها نسبت به تامین فضای ترمینال اقدام کند که شهردار گفته است من نامه این کار را برای شورا نوشته ام .

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ولی شورا تابحال اقدامی نکرده است وبا گذشت ۲ ماه چرا شورا تصمیمی نمی گیرد.آقایان شورا ،شما با رای همین مردم در شورا هستید و از هزینه های این مردم حق الجلسه می گیرید و در قبال مسائل مردم مسئولید.

حسن بهرام نیا افزود: شب گذشته هم برخی تاکسی داران از برخوردهای غیر کارشناسی و سلیقه ای شورای شهر گلایه داشتند، که حقوق ما رعایت نشده است، شایسته نیست که تصمیمات شورا سلیقه ای باشد باید تصمیمات بر اساس معیار مشخص،منطق و قانون باشد.

بهرام نیا اظهار داشت: از دیگر خواسته های مردم این بود که بر چه اساسی تخفیف عوارض سالیانه که معمولا همه ساله در پایان سال اعمال می شود وامسال هم در همه استان اعمال شد ولی در نهاوند انجام نشد این ظلم به مردم است از طرفی می گویند شهرداری اعتبار ندارد، درحالی که اجرای این مصوبه به نفع شهرداری و خود شورا بود.مگر غیر از این است که عنوان شد برای پرداخت مبلغ حق الجلسه آقایان شورا ،شهرداری مجبور شده است وام بگیردتا پول اعضای شورا را بپردازد.

وی ادامه داد: من به عنوان نماینده مردم با هر گونه رانت خواری و حرام خواری مقابله می کنم و باحمایت مردم ریشه این فسادها و ناتوانی ها را در این شهر می خشکانم.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: انتخابات شوراهای شهر و روستا را پیش رو داریم،ان شاالله مسئولان برگزاری انتخابات و هیئت های اجرایی و نظارتی به گونه ای عمل کنند که انتخاباتی سالم و به دور از انحراف  و توام با شور و نشاط داشته باشیم.

حسن بهرام نیا افزود: سهم مردم و لازمه برگزاری انتخاباتی سالم مشارکت همه جانبه مردم است، مردم ورود کنند و اگر شناختی از کاندیداها دارند هم به مردم  وهم به هیئت های نظارت اطلاع دهند،بالاخره شما می خواهید ۴ سال سرنوشت شهر خود را به ایشان واگذار کنید باید گروه بازی ها کنار گذاشته شود.

بهرام نیا در مورد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره با تاکید قرآن کریم جهت مشارکت مردم در تعیین سرنوشت قوم خود ،اظهار امیدواری کرد مردم با در نظر گرفتن شاخص هایی نظیر ولایت مداری،از جنس مردم بودن وتلاش صادقانه برای رفع مشکلات مردم ،به کسی رای دهند که موجب  عزت واعتلای اسلام و ایران باشد.کسی که به مشکل بیکاری برسد  ،رکود حاکم را برطرف کند و تولید را بالا برده تا معیشت مردم تقویت شود.و در نهایت و با مشارکت مثال زدنی مردم هرکس انتخاب شد،حسب مردم سالاری دینی  همه باید تمکین کنند.

وی افزود: من با مردم وعده ای گذاشته ام و به آن عمل می کنم چون به مردم گفته ام که با تمام وجود برای این شهرستان تلاش خواهم کرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سی و پنجمین سالگرد برگزاری نماز جمعه در نهاوند که تابحال  توسط امام جمعه فاضل و انقلابی حضرت حجت الاسلام  حاج آقای مغیثی برگزار شده ،ضمن آرزوی سلامتی و طلب عمر بابرکت برای ایشان اظهار داشت ان شاالله استمرار برگزاری نمازهای جمعه در این شهر را با وجود و حضور ارزشمند حاج آقا مغیثی ، داشته باشیم.

حسن بهرام نیا در ادامه به بیان عملکرد ۱۰ ماه گذشته خود پرداخت و گفت: بحث سد گرین که با تلاش های شبانه روزی و پیگیری های مداوم در حالی که حذف و از چرخه اجرایی و برنامه های در دست اجرا کنار گذاشته شده بود. 

بهرام نیا افزود: بحث راههای مواصلاتی  شهرستان از جمله چهار خطه کردن محور نهاوند،آورزمان،ملایر و ادامه مسیر نهاوند،فیروزان،کرمانشاه که در ردیف اعتبارات ملی قرار گرفته و از این پس با اعتبارات ویژه و با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: افتتاح بیمارستان جدید نهاوند(شهید آیت الله قدوسی)که ان شاالله بزودی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید(البته ما به مسئولین گفته ایم این بیمارستان را باید با تجهیزات کامل افتتاح کنند و خدای نکرده عجله در کنار نباشد بطوری که بعد از افتتاح رسمی تازه بخواهند پیگیر تجهیز بیمارستان باشند)و کلیه نیروهای استخدامی آنهم بومی خواهد بود.که سهم بسیار خوبی در ایجاد اشتغال در شهرستان خواهد داشت.همچنین این بیمارستان مجهز به دستگاه(ام،آر،آی)خواهد بود که پیش از این مجوز آن را اخذ کرده بودیم.

نماینده مردم نهاوند بیان داشت: احداث ۳۴ مرکز درمانی و خانه بهداشت در روستاها با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان که جمعا در طول ۱۰ ماه به بهره برداری رسیده و یا خواهد رسید و کلنگ زنی درمانگاه ۲۰ تختخوابه در فیروزان با مشارکت بنیاد علوی و دانشگاه علوم پزشکی که ان شاالله در هفته سلامت کلنگ زنی خواهد شد.

حسن بهرام نیا ادامه داد: جلب موافقت برای ساخت ۳ مدرسه در مناطق محروم شهرستان با حمایت بنیاد برکت که ماه گذشته  یک مدرسه در کهریز سلیم کلنگ زنی و یک مدرسه در سهران و با نیاز سنجی که توسط آموزش وپرورش نهاوند وخزل انجام خواهد شد مدرسه سوم هم ان شالله کلنگ زنی و احداث خواهد شد.

بهرام نیا اظهار داشت: بهسازی کامل برخی روستاهای بخش خزل شرقی که در محرومیت بسر می برند و حتی کمک به تعمیر و باسازی برخی منازل مسکونی این روستاها که با جلب حمایت و مشارکت بنیاد مسکن و بنیاد برکت انجام خواهد شد.

وی گفت: گرفتن تجهیزات  و اعتبارات  برای شهرداری های نهاوند و برای اولین بار اختصاص  ۲۰ لیتر بر ثانیه آب  جهت آبیاری فضای سبز نهاوند که برای اجرای آنهم ۹ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم نهاوند تاکید کرد: موافقت با برنامه ریزی و طراحی جهت ایجاد ایستگاه جدید راه آهن توسط وزیر راه و شهرسازی، موافقت با ایجاد ۲ زیر گذر در ابتدای روستاهای کفراج و شعبان، موافقت با تعریض جاده سراب گیان، جذب ۲ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه میدان مرکزی و جذب مساعدت مالی برای کمک به  مرمت و بهسازی بازار سنتی نهاوند از دیگر اقدامات مهم انجام شده در ۱۰ ماهه گذشته است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. احمد گفت:

    چند تا سوال داشتم و میخواستیم بدونم ،
    استخدام نزدیکان در وزارتخانه و ادارات استان جزء رانتخواری محسوب میشه یا نه ..؟؟؟
    یا اینکه از جیب بیت المال و مردم به عنوان کمک بابت ساخت زینبیه یا مدرسه یا شرکت در کارهای عام المنفعه و ….. خرج کردن ، حرام خواری یا سوء استفاده محسوب میشه یا نه …؟؟؟
    اگه دوستی یا همشهری یا احیا نا وکیل مردمی تونست جواب بده ممنون میشم ِِ.

  2. رستمی گفت:

    فقط حرف زدن کافی نیست آقای نماینده مجلس! ضمنا از زد و خورد اعضای شورا با نماینده شهر و شکایت سه تن از اونا از ایشون هم بنویس آقای خبرنگار

    • امير گفت:

      مثل اینکه شما در جریان نیستید،اعضای شورا بعد از سخنرانی بهرامنیا به سمتشون اومدن و کاملا نظم نماز جمعه رو به هم ریختن و بعد هم اقای شفاعی و جانجان و حمید جهانیان و .،،،، با چند نفر درگیر شدند،ک همین کار باعث شکایت امام جمعه محترم و اداره تبلیغات اسلامی از شورا و… بخاطر به هم زدن نماز جمعه شد.

      • سینا گفت:

        اتفاقا پدر من آنجا حاضر بود قضیه عکس اینه که شما میفرمایین، کلا اقای نماینده به دعوا و جنجال عادت دارند هنوز داستان سری قبل انتخابات نمایندگی فراموش نشده بود که این بار هم به کمک اطرافیانشون سعی به اختشاش داشتن

  3. کرمی گفت:

    واضحه این بیانات به جهت نزدیکی انتخابات شوراهاست ،این طور یک طرفه کوباندن اعضای شورا حرکت بسیار زشتی بود، تصمیم گرفتن نزدیکان خودشان را وارد شورا کنن واقعا خجالت آوره، ضمنا این همه هزینه شد برای ترمینال جدید آن وقت این آقا تاکسی ها رو به ترمینال قدیم منتقل کردن !!! واقعا ایشون این حجم ماشینی که جلوی ترمینال قدیم جمع شده و عبور و مرور خیابان و با مشکل مواجه کرده نمیبینه؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!

  4. سینا گفت:

    ۳تا مدرسه که کار یکی دیگه بود !!!!!الله و اکبر

  5. سلگی گفت:

    سلام زیاد جدی نگیرید این واکنش تند بیشتر جنبه تبلیغاتی و سرمایه گذاری در انتخابات شورای شهر و چیدمان افراد مدنظر است. البته جنابعالی و سایرین نیز میدانید ولی کو مردی با سری نترس که این نظرات را منتشر کنه.

  6. چراوقتی میخواد یکی برا این شهر کار کنه بدتون میاد بخدا بهترین نمایندست. .آقای شفاهی اگه یه کم ……داشت قداست نماز جمعه رو از بین نمیبرد،متاسفم واسه این شهر که چنین شوراهایی داره..شمایی که همم نظر میدید خیلی بی منطقید. این بیمارستان مال ۱۵سال پیش که آقای رو دارن تحویلش میدن

    • حسین گفت:

      دوست عزیز
      توجه داشت باشیم که منتخبین و نمایندگان مردم باید در برابر خواسته ها و مطالبات عمومی پاسخگو باشند.
      اینطوری که بنده از افراد حاضر در نماز جمعه شنیدم ، یکی از اعضای شورا شهر از آقای نماینده انتقاد کردند، فرد ثالثی به قصد برخورد به سمت عضو شورا حمله میکند که الحمدالله اتفاقی هم نیفتاده و به خیر گذشته
      اگر انتقاد رو از جامعه حذف کنیم ، فضا تک قطبی میشه .
      در سطح کلان کشوری ما منتقدین برجسته ای مانند علی مطهری داریم که مهر تایید عملکردشونو از مردم میگیرند، و روز به روز محبوب تر میشن چون حرف حق رو میزنن.

    • ali گفت:

      آقای صادقی چرا نظر ما رو پخش نمیکنید؟؟؟
      چرا نباید انتقاد کرد از نماینده؟
      مگه معصوم هستن ایشون؟
      چرا آقایون سریع بهشون بر میخوره؟
      درود بر کسی که جلوی حرف ناحق موضع میگیره
      درود بر شفایی و ملکی
      صادقی جان سانسور نکن

      • Mustafa گفت:

        نطر شما به نطر حقیقی محسوب می شود وکاملا شخصی است!؟
        اما نماینده مجلس در جایگاه حقوقی ومطالبات عمومی نظر اکثریت وعموم مردم را اعلام میدارد و منافع عمومی را به منافع شخصی ارجح میداند،پس به الطبع نمیتواند به خاطر عده ای خاص حق اکثریت را پایمال کند؟؟

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش