جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 9595

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند با انتقاد از نبود شرایط خاص برای نام نویسی انتخابات ریاست جمهوری نیز گفت: ثبت نام های بی ضابطه برای انتخابات ریاست جمهوری موجب ناراحتی همه شده است که با ایجاد ساز و کار مناسب باید زمینه ای فراهم شود تا همه داوطلب ریاست جمهوری نباشند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه نهاوند اظهار داشت: در دو انتخابات آینده باید مردم حضور حداکثری داشته باشند و علاوه بر آن نیز انتخاب اصلح با حفظ وحدت و جلوگیری از تخریب را مد نظر قرار دهند.

مغیثی گفت: دشمن می خواهد در این انتخابات با حمله به چهرهای انقلابی و متدین که در انتخابات شرکت کرده اند اعدام عده ای منافق و ضد انقلاب را در  سال های گذشته توجیه کند درصورتی که ملت ایران هیچ گاه با منافقین و دشمنان این نظام کنار نخواهند آمد.

وی در ادامه افزود: آمریکا به بهانه حمله شیمیایی صورت گرفته به سوریه بدون مجوز از سازمان ملل و شورای امنیت به این کشور حمله کرد که همه آنرا محکوم کردند و این نمونه ای از سیاستهای رئیس جمهوری است که الفبای سیاست را نمی داند.

امام جمعه نهاوند بیان داشت: آمریکا نمونه این اقدامات را در افغانستان و عراق انجام داد و میلیاردها دلار خرج کرد اما به هیچ چیزی نرسید و فقط مردم بی گناه را به خاک و خون کشید.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی با تقدیر از برگزار کنندگان مراسم اعتکاف گفت: امسال یک هزار و ۸۰۰ نفر در مراسم اعتکاف شرکت کردند که بیش از ۶۵ درصد آنها را جوانان تشکیل دادند و این بهترین برنامه ای است که می تواند جوانان ما را در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان بیمه کند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش