- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

ساختار پرسنلی شهرداری نهاوند تصویب شد/پرداخت ۸۰ درصد بدهی ها

امیر رضا یوسفیان در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند اظهار داشت: در سال گذشته مشکل چندین ساله، ۷۰ دهنه مغازه های بلوار امام حسین(ع)،سند زدن ۱۴۵ هکتار از اراضی به نام شهرداری ،ساماندهی قبر آقا،اجرای عملیات میدان مرکزی و رفع توقیف آن و هم چنین اجرای عملیات آب خاکستری انجام شد.

یوسفیان از تصویب ساختار پرسنلی شهرداری با عنوان طرح تلفیقی کارگری و کارمندی توسط وزارت کشور خبر داد و افزود:در این ساختار سه معاونت مالی-اداری،فنی-شهرسازی،خدمات شهری را از مراحل قانونی گذراندیم تا در شورای اداری شهرداری ها مطرح و به مرحله اجرا شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۸۰ درصد، دیون شهرداری پرداخت شده است خاطر نشان کرد:در سالجاری تاکنون بدهی دو دستگاه اداره گاز  و تامین اجتماعی به مبلغ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان ،پرداخت شده است و مابقی این بدهی ها شامل ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به پیمانکاران به صورت تهاتر، پرداخت شده است.

شهردار نهاوند با بیان اینکه در سال گذشته تعداد ۸۴ فقره پروانه توسط شهرداری صادر شده است ،تصریح کرد:با وجود رکود اقتصادی،رکود ساخت و ساز و… توانستیم با این شرایط شهر را اداره نماییم و این درحالیست که اعتبارات عمرانی نیز تنها به مبلغ ۱۸۰ میلیون تومان در سال گذشته به این شهرداری اختصاص یافت و این شهرداری تعریض خیابان پیروزی که یک نمونه از فعالیت های عمرانی است را با اعتباری به مبلغ حدود یک میلیارد تومان را به اجرا درآورد.

امیر رضا یوسفیان افزود: با بیان اینکه به منظور ساخت فضاهای ورزشی تاکنون ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان برای اولین بار به شهرداری توسط دولت پرداخت شده است ،گفت:با کمک و حمایت مسئولان از اعتبارات ماده ۲۳ بیش از ۶۰۰ میلیون تومان سرمایه گذاری برای خرید و نصب ۱۰ دستگاه دوربین مدار بسته با آخرین فناوری های روز دنیا در نقاط مختلف شهر هزینه شد.