سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 9646

صدای نهاوند:
فرود ظفری قهرمان مسابقات بین المللی ووشو(مسابقات بین المللی جام پارس)صبح سه شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در سالن شهدای فرمانداری نهاوند تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند در این جلسه گفت: فرود ظفری در فینال مسابقات بین المللی جام پارس با برتری در مقابل حریفان خود که از چند کشور دنیا بودند، توانست مدال طلای این دوره از مسابقات را در وزن ۶۵کیلو گرم کسب کند.

روزبه گفت: در این دوره از مسابقات بیش از ۱۵ کشور به همراه تیم ملی کشورمان حضور داشتند و با هم به مدت ۲ روز به رقابت پرداختند که در پایان این مسابقات فرود ظفری جوان ورزشکار نهاوندی موفق شد با کسب عنوان قهرمانی با روحیه ای مضاعف راهی مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی و  سپس مسابقات جهانی روسیه  شود.

وی افزود: شهرستان نهاوند بیش از ۴ هزار ورزشکار سازمان‌یافته دارد که در سال گذشته تعداد ۲۴ ورزشکار در رشته های مختلف ورزشی موفق شدند در اردوهای تیم‌های ملی حضور داشته باشند و موفق شدند ۵ مدال آسیایی و ۱۵ مدال کشوری را کسب کنند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. nhavnd گفت:

    خیال کردم مسابقات بین المللی ووشو میخواد در نهاوند برگزار بشه ذوق کردیم جوانان شهر سرگرمی مقطعی پیدا می کنند.فوتبال .کشتی.دوچرخه سواری.ووشو.جودو.و..نهاوند لیاقت تیم داری در این رشته ها را دارد.مسئول ورزش جوانان با تعصب پیگیری کنید.

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش