- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

تنها ترمینال قانونی نهاوند ترمینال جدید است/سرمایه گذار ورود نکرده است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، کریم حمیدوند صبح سه شنبه در جمع رانندگان خودروهای برون شهری نهاوند در نمازخانه فرمانداری اظهار داشت: ما در جامعه باید تمام و کمال بر اساس قانون حرکت کنیم.

حمیدوند گفت: در ورودی و خروجی های مختلف نهاوند به خاطر رفاه و آسایش مردم نیاز به احداث و راه اندازی ترمینال جدید است.

وی بیان داشت: برای احداث ترمینال جدید در نهاوند نیاز به ورود سرمایه گذار و بخش خصوصی است و به شهرداری هم توصیه شده است با سرمایه گذار این بخش نهایت همکاری و تامل را داشته باشد.

فرماندار نهاوند با اشاره به این موضوع که شهرداری اعلام کرده است تا وقتی ترمینال قانونی و استاندارد در شهر نبود وظیفه راه اندازی و ساماندهی ترمینال را برعهده داشته، اما اکنون بعلت وجود ترمینال جدید وظیفه ای ندارد گفت: با توجه به وسعت زیاد ترمینال قدیم و تغییر کاربری آن به مسکونی افراد کمتری می توانند آن را خریداری کنند.

کریم حمیدوند اظهار داشت: مشکل اصلی رانندگان این است که در ترمینال جدید مسافر برهای شخصی مسافران را با نصف قیمت جابجامی کنند که این موضوع باعث ضرر و زیان آنها شده است گفت: با تمام توان و تلاش و با کمک نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی باید این مشکل را حل کنیم.

حمیدوند با بیان اینکه رانندگان با هیچ کس غرض ندارند و فقط به دنبال کسب روزی حلال و مسافر هستند گفت: نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی باید تمام تلاش خود را با همکاری رانندگان و کمک از دوربین های نصب شده در محل ترمینال جدید برای برخورد با مسافر برهای شخصی بکار بگیرند.

وی تصریح کرد: برابر قانون در حال حاضر تنها ترمینال قانونی نهاوند همین ترمینال جدید است که تمام حمل و نقل مسافری باید از این ترمینال انجام شود.

فرماندار نهاوند در پایان با بیان اینکه تا این لحظه و علی رغم فرصت دوماهه هیچ فردی متقاضی راه اندازی ترمینال جدید در نهاوند نبوده است گفت: در همین جا اعلام می کنیم هر فردی برای راه اندازی ترمینال جدید در نهاوند اعلام آمادگی کند، مجموعه فرمانداری و شهرداری نهایت همکاری و تعامل را با وی دارد.