- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

فرماندار نهاوند: ۲۵۰ میلیون تومان به منظور جابه جای شبکه برق سه راهی شعبان اختصاص یافت

صدای نهاوند: فرماندار شهرستان نهاوند از تخصیص  ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار به منظور جابه جای شبکه برق سه راهی شعبان  خبر داد و افزود: از این مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان توسط استانداری و ۱۵۰ میلیون تومان توسط اداره برق نهاوند پرداخت می شود.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، کریم حمیدوند صبح سه شنبه ضمن بازدید از عملیات اجرایی ساماندهی و تعریض نقطه حادثه خیز سه راهی شعبان اظهار داشت: سه راهی شعبان یکی از مهمترین نقاط حادثه خیز راه های برون شهری نهاوند است که متاسفانه تا کنون جان چندین نفر از همشهریان و هم هموطنانمان را گرفته است.

حمیدوند گفت: پس از وقوع تصادفات منجر به فوت در چندماه  گذشته در این منطقه عملیات ساماندهی این محور به‌صورت شبانه‌روز آغاز و همچنان ادامه دارد.

وی از تعریض، اصلاح و ساماندهی، نصب تابلو و علائم هشدار دهنده جدید ، نصب سرعت گیر و سیستم روشنایی  منطقه سه راهی شعبان خبر داد و گفت: برای راه های ورودی و خروجی روستای شعبان نیز دو رمپ جداگانه کند رو احداث می شود.

فرماندار شهرستان نهاوند در پایان افزود: رانندگان وسایل نقلیه هم باید با توجه و دقت به  علائم خطر و تابلوهای هشدار دهنده نصب شده در جادها نسبت به رعایت آنها اهتمام داشته باشند تا شاهد کاهش وقوع تصادفات منجر به فوت در سطح شهرستان باشیم.

صدای نهاوند [1]