مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 9673

صدای نهاوند:
معاون فرماندار شهرستان نهاوند گفت: پس از بررسی سوابق نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در هیئت نظارت شهرستان و اعلام نظر آنها در زمان قانونی،فرمانداری‌ رد یا تایید صلاحیت افراد را اعلام خواهد کرد.

سیدرضا سلامتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: پس از اعلام نظر مراکز چهارگانه، پرونده کاندیداها در هیئت اجرایی شهرستان‌ها بررسی شد و برای بررسی سوابق کاندیداها در هیئت نظارت شهرستان‌، پرونده نامزدهای انتخابات شورا در اختیار هیات نظارت شهرستان قرار گرفته است.

سلامتی گفت: برابر قانون قضاوت نهایی صلاحیت کاندیداهای شورا برعهده هیأت نظارت بر انتخابات است و زمان اعلام نظر هیئت نظارت ۲۵ تا ۳۱ فروردین است و طبق برنامه زمانبندی در این تاریخ لیست نظرات بیان می‌شود.

وی افزود: دوم اردیبهشت ۹۶ زمان اعلام اسامی نامزدهای تائید و رد صلاحیت شده می‌باشد که توسط فرمانداری محرمانه به خود کاندیداها اعلام می شود و افراد رد صلاحیت شده می توانند از  سوم تا ششم اردیبشهت نسبت به عدم صلاحیت خود شکایت کنند.

معاون فرماندار نهاوند بیان داشت: ۱۷ اردیبهشت زمان اعلام نظر قطعی رد صلاحیت‌ها اعلام کرد می شود و نامزدهای تایید صلاحیت شده از ۲۱ تا ۲۷ اردیبهشت فرصت دارند برای انتخابات تبلیغ نمایند و تبلیغات در روز ۲۸ اردیبهشت ممنوع است.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش