سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 9687

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: از مجموع 120 نامزد انتخابات شوراها در شهرهای نهاوند، گیان، فیروزان و برزول 23 نامزد توسط هیات نظارت رد صلاحیت و 2 نامزد دیگر انصراف دادند.

کریم حمیدوند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: از مجموع ۷۳ کاندیدای ثبت نامی در شهر نهاوند۱۴ نامزد در هیات نظارت رد صلاحیت و ۲ نامزد دیگر انصراف دادند.

حمیدوند افزود: در شهر گیان نیز ۲۲ تن برای شرکت در انتخابات شورای اسلامی این شهر ثبت نام کردند که از این تعداد، صلاحیت ۶ نامزد رد شده است.

وی بیان داشت: در شهر فیروزان نیز ۱۳ نامزد انتخاباتی ثبت نام کردند که از این تعداد صلاحیت ۳ نامزد تایید نشده است.

فرماندار شهرستان نهاوند بابیان اینکه تمام ۱۲ کاندیدای ثبت نامی برای شرکت در انتخابات شورای شهر برزول توسط هیات نظارات شهرستان تایید شده است گفت: تمام کاندیداهای که برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر روستا ثبت نام کرده اند از روز شنبه دوم اردیبهشت می توانند با مراجعه حضوری به فرمانداری نهاوند نسبت به دریافت پاکت نامه حاوی نتیجه صلاحیت اقدام کنند.

کریم حمیدوند گفت: داوطلبین رد صلاحیت شده در هیئت  نظارت ۴ روز مهلت دارند تا شکایت خود را به طور کتبی از تاریخ ۳ اردیبهشت تا ۶ اردیبهشت اعلام کنند.

کریم حمیدوند افزود: اخبار تکمیلی در مورد رد و تایید صلاحیت نامزدهای انتخاباتی در روستاهای بخش های گیان، زرین دشت، خزل و مرکزی روز شنبه اعلام می شود.

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. قدیر گفت:

    امیدوارم مسئولین مربوطه این امر با جدیدت و دور از پارتی بازی اشخاصی که در شورا های دورهای گذشته در این بخش بودن و فعالیت درخوری از خود در مسئولیت مربوطه نداشتن رد صلاحیت کنن چون اگر کار کن و دلسوز بودن در دوره قبل به مردم و شهرشان خدمت میکردن . و به فکر منافع و کسب امتیاز برای خود نبودن.خاطر نشان کنم منظور من شخص خاصی نیست و کلی بیان کردم . مردم چشماشون باز و دارای عقل و شعور هستن میبینن در این مدت چه کارهای انجام شده ! یا نشده؟ پس بذارین یکبار هم که شده دلسوزان واقعی در صحنه باشن و شهرستان رو آباد کنن. با تشکر به امید روزهای بهتر برای مردم و شهرستان نهاوند

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش