سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 9712

صدای نهاوند:
مشاورعالی فرمانده کل سپاه گفت: سپاه در همه عرصه ها پاسدار نظام و انقلاب بوده ، از زمان جنگ تحمیلی که ساخت ماشین آلات و موشک ها را بر عهده گرفت تا زمان حال که مبارزه با جنگ نرم را بر عهده دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، سردار علیرضا افشار صبح شنبه در یادواره ۱۲۰ شهید پاسدار شهرستان نهاوند در مصلی امام خمینی(ره) اظهار داشت: تهدیدات مختلفی در مقابل نظام وانقلاب است ، اما سپاه و پاسدران این نظام وانقلاب هرجا که تهدیدی علیه ایران پیدا شود ورود پیدا می کنند و با قدرت در مقابل دشمن می ایستد.

افشار گفت: دریک مقطعی منافقین و گروه های مختلف ضد انقلاب مانند  فدایی خلق و دموکرات و…با ایجاد نا امنی و ترورها، امنیت و اقتدار کشور را به خطر انداختند ولی یک پاسدارجوان، در مقابل نقشه ایستاد و دشمن را به تصویر کشید و تعجب همگان را برانگیخت و نشان داد که امام (ره) درست هدایت کرده است وبعد ازآن این نهال نوپای انقلاب توانست درکنار ارتش باعث افتخار آفرینی شود .
وی تصریح کرد: در جنگ هشت ساله که بر کشور وملت ما تحمیل شد هم ابرقدرت های شرق وهم ابرقدرت های غرب پشت دشمن ما بودند، اما نیروهای سپاه در کنار نیروهای مردمی ایستادند و دشمن را عقب راندند.
مشاور عالی فرمانده سپاه در ادامه به امنیت برقرار شده در کشور ما اشاره کرد وگفت: در تمام کشورهای جهان یک جور نا امنی وجود دارد اما خوشبختانه درکشور ما نیروهای نظامی، انتظامی، سپاه وارتش به خوبی درخشیده اند و مانع نا امنی در این کشور شده اند .
سردار علیرضا افشار ادامه داد: اگر دور اندیشی های مقام معظم رهبری نبود امروز ما نیز این امنیت را نداشتیم، ما همیشه فریاد زده ایم که هیچ ترسی از دشمن نداریم و درمقابل داعش ودیگر سرکرده های آنها می ایستیم .


افشار افزود: بعضی افراد  کوته بین به دنبال این هستند که ببینند در کشور ما چه اتفاقی می افتد برنامه ریزی کنند و آن را به هم بریزند تا نظام را ناکارآمد بخوانند و فتنه ای نو به پا کنند .
وی ادامه داد: آنچه که ما را در مقابل استکبار جهانی و تکفیری ها محکم نگه داشته و اجازه نمی دهد که به این کشور حمله شودیکی نیروی انسانی کارآمد و دیگری آمادگی نظامیاست که باعث شده است دشمن از نیروی نظامی و سلاح های ایران واهمه داشته باشد.
مشاور فرمانده کل سپاه تصریح کرد: شرایط امروز ایران با گذشته ها فرق می کند ، امروز آمریکا به خوبی می فهمد در مقابل کوچکترین تهدیدی علیه ایران قدرتمند منافع خودش به خطر خواهد افتاد.

سردار علیرضا افشار بیان داشت: آمادگی نظامی ما دشمن را به خطر انداخته است اما هروقت ما از خود ضعف نشان دادیم و کوتاهی کردیم دشمن یک قدم جلو آمد.
 افشار در ادامه با اشاره به جنگ نرم دشمن، گفت : دشمن وقتی متوجه شد با جنگ سخت که همان جنگ هشت سالهبود نمی تواند با ایران مقابله کند، تهاجم فرهنگی را آغاز کرد تا جوانان و افکار آنها را مورد حجمه قرار دهد که این وظیفه سپاه و بسیج است که جوانان را از  برنامه ای که دشمن علیه ما راه انداخته آگاه سازد .
مشاور عالی فرمانده کل سپاه گفت : محاصره اقتصادی چیز جدیدی نیست، این محاصره ها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شروع شد چون آمریکا تمام منافعش را نه تنها در ایران بلکه در تمام منطقه خاور میانه در خطر می دید پس جنگ نرم و اقتصادی را به راه انداخت که سپاه در مقابل این جنگ ها همیشه در خط مقدم بوده است.
وی اضافه کرد: بعضی افراد میگویند که اقتصاد مملکت به دست سپاه افتاده است، اما باید بدانید که نیروهای انقلابی سپاه را نیروهای مردمی و خود فرزندان شما تشکیل داده اند و هرچه قدر سپاه قوی تر شود کشور قوی تر خواهد بود .


سردار علیرضا افشار گفت: در عرصه های سیاسی هم سپاه به خوبی ورود پیدا کرده و اجازه نمی دهد که دشمن در این عرصه هم ضربه به کشور و نظام بزند .
افشار ادامه داد: دشمن در شبکه های اجتماعی و برنامه های ماهواره ای خود دنبال این است که حضور مردم را در صحنه انتخابات کمرنگ کند و سپاه و بسیج وظیفه دارند مردم را هوشیار سازند و روحیه انقلابی آنها را بیدار و آن را ترویج کنند.
وی گفت : امروز سپاه بار سنگینی بر دوش دارد ، البته بسیج بیست میلیونی به عنوان بزرگترین پشتوانه و سرمایه اجتماعی ما در این رابطه به کار گرفته می شود ، سرمایه هر نظام هم سرمایه‌ اجتماعی اش که همان ملت است می باشد و سرمایه های کار و نفت در مرحله بعد قرار دارند و دشمن قصد دارد امید را در بین مردم از بین برده و افکار آنها را نابود سازد.
وی در پایان با توجه به اینکه انتخابات فرصت مناسبی است برای مردم کشور، که فرد اصلح را انتخاب کنند و کشور را به پیشرفت نزدیک کنند ،گفت : هر دولتی که روی کار می آید فقط معایب دولت قبل را عنوان می کند اما مقام معظم رهبری فرمودند که دولت ها باید کارهای خوب دولت قبل را ببینند و ادامه دهند و ضعف کارهای بد را از بین ببرند و مصلحت نظام را فدای مصلحت فردی نکنند و مفتخریم که یک ملت مستقل و همیشه در صحنه داریم .
لازم به ذکر است در پایان این مراسم از همسران جانبازان تجلیل شد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش