- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

مجوز جذب ۱۱۰ نیروی مورد نیاز بیمارستان جدید نهاوند صادر شد

مومنعلی دارابی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: مجوز جذب ۱۱۰ نیروی تخصصی به منظور تامین نیروی مورد نیاز بیمارستان جدید ۱۸۵ تختخوابی نهاوند صادر شده است که آگهی جذب این نیروها اوایل خرداد ماه سال جاری در سایت دانشگاه علوم پزشکی استان همدان منتشر می شود.

دارابی گفت: نیروهای مورد نیاز در رشته های پرستاری، اتاق عمل، بیهوشی، رادیولوژی، آزمایشگاه، پزشک و داروسازی از طریق برگزاری آزمون و با اولویت نیروهای بومی جذب می شوند.

وی با اشاره به اینکه نحو جذب نیروهای مورد نیاز در بخش های دیگر بیمارستان مانند نیروهای خدماتی و کادراداری در روزهای آینده اعلام می شود گفت: در سفر ریاست جمهوری به همدان فقط ساختمان بیمارستان جدید نهاوند به صورت ویدئوکنفرانس افتتاح می شود و بهره برداری از آن دوماه بعد از افتتاح خواهد بود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گفت: با توجه به انتقال بیمارستان شهید حیدری به بیمارستان جدید و نصب تجهیزات و وسایل مورد نیاز، بهره برداری از بیمارستان جدید دوماه بعد از افتتاح ساختمان آن انجام می شود، اما در تلاش هستیم قسمت اورژانس این بیمارستان را زودتر آماده بهره برداری کنیم.