جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 9751

صدای نهاوند:
استاندار همدان گفت: بیمارستان دولتی 185 تختخوابی شهید قدوسی نهاوند، هفته آینده همزمان با سفر رئیس جمهور به استان همدان افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، محمد ناصر نیکبخت عصر چهارشنبه ضمن بازدید از بیمارستان دولتی ۱۸۵ تختخوابی شهید آیت الله قدوسی شهرستان نهاوند اظهار داشت: این بیمارستان در زمینی به مساحت ۶۳ هزار متر مربع احداث شده است.

نیکبخت گفت: زیر بنای ساختمان اصلی این بیمارستان ۱۲هزارو ۲۰۰ متر مربع و زیر بنای ساختمان های جانبی آن ۸۰۰ متر مربع است و کل زیر بنای این بیمارستان ۱۳ هزار متر مربع است.

وی افزود: بیمارستان دولتی ۱۸۵ تختخوابی شهید آیت الله قدوسی نهاوند با ۴۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی و ۲۰ میلیارد تومان خرید تجهیزات و وسایل پزشکی در ۴ طبقه احداث شده است.

استاندار همدان بیان داشت: اراده دولت یازدهم بر این است که این قیبل پروژه ها که می تواند باری از دوش مردم بردارد،  هرچه سریعتر تکمیل و افتتاح گردد و امیدواریم با همکاری دستگاه های خدمات رسان، این بیمارستان مدرن هفته آینده در سفرریاست جمهور به استان افتتاح شود.

محمد ناصر نیکبخت افزود: مانع و مشکل خاصی برای افتتاح این بیمارستان وجود ندارد و تمام تجهیزات مورد نیاز بیمارستان تهیه و خریداری شده است.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. nhavnd eyalt گفت:

    پتروشیمی نهاوند_پالایشگاه gtlنهاوند_نیروگاه خورشیدی و سیکل نهاوند_راه آهن دوم نهاوند_فرودگاه نهاوند_هتل ۵ ستاره نهاوند_پیست اسکی گرین نهاوند_تله کابین بام نهاوند_دانشگاه داروهای گیاهی و داروسازی نهاوندو…همه این پروژه ها در دولت تایید شده اند ولی مسئولین نهاوند توانایی گرفتن بودجه آنها را ندارندآقا اینجا ایالته از استان همدان بالاتره لطفا توجیه شوید.

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش