جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 9775

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند گفت: افتتاح بیمارستان جدید نهاوند که هنوز تکمیل‌نشده، به‌منزله به دنیا آوردن بچه‌ای ناقص است که نیاز به مراقبت‌های ویژه دارد و این موضوع در ذهن مردم اثر منفی دارد.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی اظهار داشت: شنیده‌ایم بیمارستان جدید ۱۸۵ تختخوابی دولتی نهاوند را می‌خواهند افتتاح کنند، اگر تکمیل‌شده و پرسنل مورد نیاز آن تامین شده است مشکلی نیست اما طبق اطلاعات هنوز نیروی مورد نیاز آن جذب نشده و قسمت های از بیمارستان هم تکمیل نشده است.

مغیثی بیان داشت: اگر بیمارستان جدید نهاوند تکمیل نیست و نواقصی دارد بهتر است که تکمیل شود، چون اگر افتتاح شود مشکلات آن به همین شکل باقی می‌ماند و به این سادگی‌ها هم برطرف نمی‌شود.

وی گفت: امیدواریم مسئولان محترم به این موردتوجه داشته باشند که اگر این بیمارستان تکمیل نشده و تجهیزات، پرسنل مورد نیاز آن جذب نشده است آن را افتتاح نکنند.

مغیثی اظهار داشت: اگر با این شرایط و با این نواقص بیمارستان افتتاح شود در ذهن مردم اثر منفی می‌گذارد.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. قدیر گفت:

    کاش مسئولین در جریان قرار بگیرن که اگه بخوان با افتتاح بیمارستان جدید بیمارستان قبلی رو تعطیل کنن چه بار منفی بر ذهنیت مردم داره این کجاش درسته بیمارستان بدونه کارمند و ناقص افتتاح بشه و اون روی صفحه هم بیمارستان قبلی رو تعطیل کنن.کجاش پیشرفته !!! خوب بجای تعطیل کردنش یه زحمت بکشن جلسه بذارن تبدیل به بیمارستان مادر بشه برای زنان و زایمان و مخصوص بانوان محترم شهرستان نهاوند . لطفا مسئولین مانع تعطیلی بشن .لطفا جناب صادقی حرفایه مردم رو به گوش مسئولین برسونید با تشکر.

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش