جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 9784

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی، متنوع کردن منابع درآمدی و پایداری بودجه دولت را از برنامه های اساسی دولت یازدهم برشمرد و گفت:برای نخستین بار در 5 دهه اخیر سهم نفت در درآمدهای دولت کمتر از سهم مالیات شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، کریم حمیدوند صبح یک شنبه در مراسم تجلیل از تشکلهای کارگری در سالن اجتماعات کارخانه سیمان نهاوند اظهار داشت: دولت تدبیر و امید از ابتدای حیات خود افزایش رونق تولید، رفع تحریم ها و راهکارهای حضور تولیدکنندگان در بازارهای داخلی و خارجی را در دستور کار خود قرار داد.

حمیدوند گفت: اجرای طرح ها اقتصادی و سیاست خارجی دولت یازدهم علاوه فعال کردن واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل کشور افزایش تقاضای خارجی و داخلی و حضور در بازار بین المللی را برای برخی از صنایع به همراه داشته است.

وی با بیان اینکه استفاده از نیروی انسانی یک فرصت برای توسعه و پیشرفت کشور است گفت: اشتغال اساس حرکت ‏زندگی و بیکاری سرآغاز تمام مفسده‌هاست و ما باید در اولویت همه برنامه ها، برای جوانان‌مان اشتغال ایجاد کنیم.‏

فرماندار نهاوند بیان داشت: منویات مقام معظم رهبری در بخش اقتصاد، بر سه اصل اقتصاد مقاومتی، اشتغال و اقتصاد بدون وابستگی به نفت است که در این دولت تا حدودی عملی شده است.

کریم حمیدوند ادامه داد: تعطیلی بیش از چند هزار واحداقتصادی، افزایش سه برابری نرخ ارز، رانتخواری، فساد بانکی و اداری و هزاران طرح نیمه تمام که منجر به تورم و رکود در اقتصاد ایران شد تبعات هشت سال دولت گذشته به ریشه اقتصاد ایران بود.

وی بیان داشت: توسعه صادرات و کاهش واردات، رونق کشاورزی و توجه به ظرفیت ها و منابع داخلی بخش مهمی از اهداف اقتصاد مقاومتی است که در دولت یازدهم عملیاتی شد.

کریم حمیدوند افزایش جذب توریست به سه برابر، تنوع بازارهای صادراتی و وارداتی و حرکت به سمت کشورهای کم ریسک به جای کشورهای پر ریسک را از دیگر دستاوردهای اقتصادی دولت یازدهم دانست و گفت: ثبات در قوانین تجاری وجلوگیری ازتغییرات لحظه ای قیمت ها دستاورد بزرگی است که محیط کسب و کار را برای فعالان اقتصادی مساعدتر کرد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش