سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 9832

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، روح الله سلگی ظهر پنج شنبه در مراسم افتتاحیه حسینیه خیر ساز روستای چقا صراحی بخش خزل نهاوند گفت: دولت فعلی علی رغم اینکه مشکلات، موانع و تنگناهای در حوزه اعتبارات داشت اما در توسعه و پیشرفت کشور و آبادانی روستاها با تمام توان کار کرده است.

سلگی گفت: دولت یازدهم در شرایطی دولت را از دولت قبلی تحویل گرفت که خزانه کاملا خالی بود و روحانی دولت بدهکاری را تحویل گرفت و چالش های مهم بین المللی داشتیم.

وی افزود: اما آمارهای رسمی و مستند نشان می دهد دولت فعلی علی رغم همه مشکلات و چالش های داخلی و خارجی در نگاه به توسعه و پیشرفت کشور خصوصا روستاها و رفع محرومیت موفق عمل کرده است.

بخشدار بخش خزل نهاوند بیان داشت: امروز مجبوریم در شرایطی از عملکرد دولت دفاع کنیم که تمام هجمه ها و تخریب ها از طرف جریاناتی بر علیه دولت است، امروز از دولتی دفاع می کنیم که از همه تریبون ها، سایت ها، فضاهای مجازی و جریانات خاص مورد تخریب قرار گرفته است.

روح الله سلگی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید، دولتی نقدپذیر است و کاستی ها و نواقص را پذیرفته،افزود: اما اینکه همه مشکلات و گرفتاری های جامعه را عده ای به این دولت ربط می دهند و گلوله توپ را به سمت این دولت نشانه گرفته اند بی انصافی است.

سلگی ادامه داد: دولت تدبیر و امید در ابتدا با مشکلات بین المللی روبرو بود، کشور ما در زیر بند فصل هفتم منشور سازمان ملل قرار داشت و تحریم های ظالمانه و فلج کننده ای بر علیه کشور وضع شده بود.

وی گفت: امروز مردم در معرض انتخاب هستند صحبت های کاندیداها مختلف رو می بینند، می شوند و بررسی می کنند و گزینه اصلح رو تشخیص می دهند.

بخشدار بخش خزل نهاوند اظهار داشت: آنچه امروز در انتخابات مهم است حفظ وحدت، انسجام، برادری و حضور حداکثری است، امروز تاکید و مطالبه همه مسئولان خصوصا مقام معظم رهبری حضور و مشارکت حداکثری مردم است چون اگر مشارکت مردم بالا باشد به همان اندازه قدرت و توان دولت در بعد سیاست بین المللی و در بعد داخلی برای حل و فصل مشکلات اثر گذارتر و مفید تر خواهد بود.

روح الله سلگی در پایان افزود: در انتخابات با دیدی باز و صرفا برای عزت نظام جمهوری اسلامی و مشارکت حداکثری در پای صندوق های رای حاضر می شویم.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش