سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 9854

صدای نهاوند:
کانال های تلگرامی تبلیغاتی مرتبط با انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، این روزها مهمان ناخوانده مردم نهاوند شده اند که با اجازه و بدون اجازه ، افراد را با خود همراه می کنند.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، با نزدیک شدن به روز برگزاری انتخابات در ۲۹ اردیبهشت ماه ، بسیاری از طرفداران نامزدهای انتخابات(ریاست جمهوری و شوراها) پیش از آغاز رسمی تبلیغات نامزدهای انتخابات شوراها، اقدام به ایجاد کانال ها و گروه های تلگرامی کرده اند و با عضو کردن بدون اجازه مردم، اقدام به تبلیغ له یا علیه نامزدها به ویژه در انتخابات شوراها می کنند.
این کانال های تلگرامی که اغلب با بهره گیری از عنوان حامیان مردمی ، اقدام به تبلیغ برای نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی به ویژه در شهرها می کنند، تلاش دارند که در عرصه فضای مجازی نیز گوی سبقت را از دیگران ربوده و با عضو کردن افراد بیشتر ، محبوبیت نامزد خود را به رخ دیگران بکشند.
ترک کردن گروه های تلگرامی از سوی مردم نیز تلاش تقریبا بیهوده ای است ، چرا که بلافاصله به عضویت گروه و یا کانال و شبکه دیگری در فضای مجازی در می آئید.
حضور بیش از ۸۰ نامزد انتخابات شوراها در شهرهای نهاوند ، گیان، برزول و فیروزان که هر کدام از یک یا چند کانال تبلیغاتی برخوردار هستند، فضای رقابتی گسترده ای را در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی ایجاد کرده است.

این روند در انتخابات شهرستان نهاوند تازگی دارد. شبکه‌های مجازی خود به ستادهای تبلیغاتی نامزدها تبدیل شده‌اند و به دلیل حجم انبوه اطلاعات مبادله شده نظارت‌ها نیز کمرنگ می‌شود و نشان می دهد کاندیداها دیگر به چاپ تراکت و برشور و آگهی تبلیغاتی در روزنامه ها علاقه ای ندارند.

بطوریکه تغییر دیدگاه افراد به واسطه شبکه‌های مجازی امروز به عینه دیده می‌شود. در این میان با نزدیکی به زمان انتخابات تب‌وتاب گروه‌های تلگرامی بالا گرفته و برخی کارشناسان از انتخاب اصلح در حجم انبوه اطلاعات ابراز نگرانی می‌کنند؛ در عین حال گروهی نیز باور دارند شبکه‌های مجازی به بسیاری از خلأهای تبلیغاتی پاسخ گفته است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش