سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 9868

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: 4درصدی ها عوامل اصلی ایجاد کار، تولید و اشتغال هستند، که بعضی از کاندیداها با نابودی 4درصدی ها می خواهند کار و تولید و اشتغال را نابود کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، کریم حمیدوند بعدازظهر شنبه در مراسم تجلیل از معلمان موفق و بازنشسته شهرستان نهاوند در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بعضی از کاندیداهای ریاست جمهوری به قشر سرمایه گذار که ایجاد کار تولید و اشغال می کنند می گویند چهار درصدی، اما سوال اینجاست، ما اگر بخواهیم جامعه را تقسیم کنیم چنددرصد جامعه فرهنگی هستند، چند درصد جامعه کشاورز هستند، چند درصد جامعه استاد دانشگاه، کارگر و بیکار هستند یک جامعه از اقشار مختلف تشکیل شده است.

حمیدوند گفت: رئیس جمهور نیز رئیس جمهور همه اقشار است این چهار درصدی که عده ای می خواهند آنها را نابود کنند همان تولید کنندگانی هستند که با سرمایه گذاری برای جوانان ما، اشتغال و کار ایجاد می کنند و با تولید داخلی اقتصاد کشور را رونق می دهند.

وی افزود: چرا باید به سرمایه گذرانی که ایجاد تولید و اشتغال می کنند بگویم زالو، مستکبر و استثمار گر آنقدر از این حرفا زدیم که در سطح جامعه این همه بیکار داریم به جای اینکه ما افتخار کنیم و چهار درصدی ها را پنج درصد کنیم تا کار و اشتغال بیشتری ایجاد شود می خواهیم آنها را نابود کنیم. 

فرماندار نهاوند بیان داشت: روابط خارجی برای هر کشور به منزله خون و رگ است و اگر این روابط نباشد کشوری نمی تواند واردات و صادرات انجام دهد در حال حاضر دنیا تبدیل به یک دهکده جهانی شده است و در این فضا در دولت های نهم و دهم ارتباط و تعامل ایران تا حدود زیادی با تمام کشورهای مهم دنیا به صفر رسیده بود.

کریم حمیدوند ادامه داد: اگر کسی از شرایط اقتصادی کشور اطلاع داشته باشد به خوبی میداند، اداره این کشور با این شرایط کار من و ما و شما نیست این کار معجزه است و تنها خداوند به این کشور امام زمان(عج) کمک کرده است و دعای خیر مقام معظم رهبری بوده که همیشه دولتمرادن را دعا کرده است.

حمیدوند افزود: مشکلات دولت های نهم و دهم، در دولت تدبیر و امید تا حدودی با صبر مردم حل شده است،  بعنوان مثال ملت به یاد دارند شب استراحت می کردند صبح که بیدار می شدند روغن نباتی یا در بازار نبود و یا قیمت آن چند برابر شده بود، وضعیت بهداشت و درمان که یادتان هست اگر بیماری به بیمارستان مراجعه می کرد اقوام بیمار یکی برای وسایل مورد نیاز درمان به اصفهان می رفت و یکی به شهر دیگر تازه وقتی هم تهیه می کردند بیمار از دست رفته بود، آیا این چنین وضعیتی در شان مردم ایران بود؟

وی خاطر نشان کرد: اکثر کارخانه جات ما در طول تصدی دولت های نهم و دهم بعلت گران شدن ارز از ۹۰۰ تومان به سه هزارو ۷۰۰ تومان و افزایش به یکباره حامل های انرژی ورشکسته شدن و سرمایه دارانی که باید کار و اشتغال ایجاد می کردند به یکبار زمین گیر شدند اما دولت یازدهم با پرداخت وام به این کارخانجات تولیدی مجددا آنها را احیا کرد.

فرماندار شهرستان نهاوند ادامه داد: راه پیموده شده را اشتباه است مجددا برویم، کشور موش آزمایشگاهی نیست که هر کس بیاید آن را با نظر و افکار خود آزمایش کند،  همه تفکرات حاکم در کشور آزمایش های خود را پس داده اند برای اداره کشور چارچوبی وجود دارد که منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید و سیاست های کلی نظام که مشخص کرده است ما روز به روز باید از تولید نفت فاصله بگیرم از مهمترین اصول های مدیریتی کشور است.

کریم حمیدوند اظهار داشت: تکیه بر نفت اقتصاد بیمار است اگر کشور بتواند از نفت فاصله بگیرید هنر است، دولت در بودجه ۹۵ و ۹۶ فقط ۳۰ درصد منابع درآمدی خود را از نفت گرفته بود و این یعنی اگر دشمنان دوباره بخواهند ایران را تحریم کنند ما دیگر نیازی به درآمد و فروش نفت نداریم و دیگر تحریم ها به اقتصاد کشور ضررآنچنانی وارد نمی کنند لذا می توانیم  مقتدرانه در مقابل زورگویی دشمنان مقاومت کنیم.

حمیدوند در پایان گفت: اگر کاندیدای بدون توجه به این اصول و برنامه ها وعده داد قطعا انجام شدنی نیست همانگونه که رئیس مجلس گفت ما باید برنامه ها را برای اجرا تصویب کنیم که این وعده ها با توجه به امکانات کشور عملی نیست.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش