جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 9883

صدای نهاوند:
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند با بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات ضامن امنیت ملی است، افزود: همه اقشار حتی آنهایی که نظام را قبول ندارند در انتخابات شرکت کنند .

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی ظهر یکشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند گفت: باید به عنوان یک مسلمان و یک شهروند نسبت به مسائل و مشکلات حساس بوده و به عنوان مسئول آنها را حل و اگر نتوانستیم به مسئول مربوطه اعلام کنیم.

وی افزود: در شرایط امروز مهمترین رویداد مسئله انتخابات و حضور حداکثری مردم در این انتخابات است چراکه حضور پرشور مردم نشان دهنده اعتقاد به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تاییدی مجدد به نظام است.

حجت الاسلام مغیثی بابیان اینکه در درجه دوم موضوع انتخاب اصلح چه در بحث رئیس جمهور و چه در بحث شوراهای اسلامی شهر و روستا موردتوجه است، گفت: باید همه اقشار و حتی  آنهایی که نظام را قبول ندارند در انتخابات شرکت کنند چراکه این امر موجب امنیت ملی ما خواهد شد کمااینکه در حال حاضر و در فضای سیاسی امروز مهمترین دغدغه کشور مباحث امنیتی است.

امام جمعه نهاوند در ادامه در خصوص سبک زندگی اسلامی عنوان کرد: با توجه به فرمایشات بسیار و سفارشات اکید مقام معظم رهبری در خصوص سبک زندگی اسلامی باید از ظرفیتهای موجود استفاده بهینه داشت.

وی افزود: با توجه به اینکه در آستانه ماه رمضان قرار داریم باید از این فرصت به نحو مطلوب به منظور تبلیغ و ترویج فرهنگ اسلامی  استفاده شود زیرا در ماه رمضان شاهد پایین آمدن بسیاری از مسائل و مشکلات اجتماعی هستیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند در ادامه افزود: اگر یک درصد از هزینه های کشور در حوزه فرهنگ سازی به کار گرفته شود حتما چندین برابر آن سود خواهیم برد چرا که دنیای امروز به این نتیجه رسیده که پیشگیری بهتر از درمان است و ما نیز باید همگی تلاش کنیم.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش