- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در نهاوند/توقیف ۱۴۰ دستگاه موتور سیکلت

سرهنگ منصور ملکی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند اظهار داشت: این طرح باهدف ناامن کردن محیط برای متخلفان و بر هم زنندگان امنیت روانی شهروندان اجرا می‌شود و نتایج خوبی را به همراه داشته است.

ملکی افزود: در جدیدترین مرحله از اجرای این طرح در شهرستان نهاوند ۱۴۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف و ۱۵ دستگاه خودرو توقیف شدند.

وی بیان داشت: این تعداد موتورسیکلت اکثراً در تفرجگاه‌های نهاوند توقیف شدند و خودروهای متخلف نیز با ایجاد آلودگی صوتی برای شهروندان ایجاد مزاحمت می‌کردند.

ملکی گفت: همچنین در این طرح ۱۱ متهم نیز دستگیر شدند و از آنها ۱۱۰ گرم مواد مخدر کشف شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: در عملیات دیگری مأموران نیروی انتظامی نهاوند سارق تجهیزات خودرو را شناسایی و بازداشت کردند.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند افزود: این سارق، تجهیزات داخل خودرو را سرقت می‌کرد که با تلاش مأموران کلانتری ۱۲ نهاوند در حین اجرای سرقت شناسایی و بازداشت شد.

وی عنوان کرد: این سارق به ۵ فقره سرقت تجهیزات داخل خودرو اعتراف کرده است و برای ادامه مراحل قانونی با تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شد.

ملکی در پایان گفت: از شهروندان نهاوندی درخواست داریم هرگونه موارد مشکوک به سرقت خودرو و موارد مشابه را سریعاً به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند و مطمئن باشند نیروی انتظامی با متخلفان و هنجارشکنان به‌شدت برخورد می‌کند.