جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 10276

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند صیانت از آرای مردم را مهمترین اولویت هیات های اجرایی و نظارت اعلام کرد و افزود: اجازه داده نخواهد شد در روند معرفی افراد برگزیده خللی وارد شود.

به گزارش صدای نهاوند، کریم حمیدوند اظهار داشت:به دنبال درخواست تعدادی از کاندیداهای شورای اسلامی شهر گیان از توابع شهرستان نهاوند عصر روز گذشته با حضور دادستان انقلاب نهاوند ، هیات اجرایی و نظارت در محل فرمانداری یک صندوق مربوط به این شهر بازشماری شد.

حمیدوند افزود: چندی پیش نیز بدنبال اعتراض چند تن از کاندیداهای شورای شهر گیان که موفق به کسب رای نشده بودند، یک صندوق رای که مورد درخواست آنان بود مورد بازشماری قرار گرفت که در نتیجه آراء هیچ تغییری صورت نگرفت .
وی افزود: پس از بازشماری این صندوق صحت انتخابات توسط هیات نظارت شهرستان مورد تائید قرار گرفت و جهت مراحل بعدی به استان اعلام شد.
رئیس هیات اجرایی انتخابات نهاوند گفت: در مدت زمان قانونی رسیدگی به شکایات از سوی هیات نظارت استان، مجدد چند تن از کاندیداهای شهر گیان نسبت به نتیجه صندوق یکی از شعب اعتراض کرده و خواستار بازشماری آن شدند که این موضوع با دستور رئیس هیات نظارت استان روز گذشته اجرایی شد .
وی افزود: در بازشماری این صندوق همانند صندوق گذشته هیچ تغییر و یا جابجایی در نفرات اصلی راه یافته به شورای شهر بوجود نیامد که نتیجه آن پس از تائید اعضای هیات اجرایی و نظارت و همچنین دادستان برای اطلاع هیات نظارت استان ارسال شد .
وی با اشاره به شکایات مورد رسیدگی در مرحله شهرستان نیز گفت: در زمان قانونی رسیدگی به شکایات نزدیک به ۱۵ مورد اعتراض برای هیاتهای اجرایی و انتخابات شهرستان نهاوند ارسال شد که پس از بررسی آنها با موافقت هیات نظارت یک صندوق شورای شهر گیان و چهار صندوق شهر نهاوند بازشماری شد که هیچ جابجایی در آنها صورت نگرفت که این نشان دهنده صحت و سلامت برگزاری انتخابات بوده است .
حمیدوند صیانت از آرای مردم را مهمترین اولویت هیات های اجرایی و نظارت اعلام کرد و افزود: اجازه داده نخواهد شد در روند معرفی افراد برگزیده خللی وارد شود لذا چه در زمان برگزاری انتخابات و چه در زمان بازشماری نهایت دقت به عمل آمده تا کسانی که بیشترین رای را داشته اند به عنوان اعضای شورای دوره پنجم شوراها معرفی شوند .
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار شد .
در شهرستان نهاوند بیش از ۱۰۲ هزار تن یعنی ۷۴ درصد جمعیت واجد شرایط در انتخابات شرکت کردند .
شهرستان نهاوند دارای چهار شهر نهاوند ، برزول ، گیان و فیروزان می باشد که در شهر نهاوند هفت نفر و در سایر شهر ها پنج نفر به عضویت شوراها در آمدند./ایرنا

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش