جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 10282

صدای نهاوند:
مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان از اصلاح پیچ ورودی نهاوند با اعتباری بالغ بر600 میلیون تومان تا عید فطر سال جاری خبر داد.

به گزارش صدای نهاوند، فرهاد فرزانه در حاشیه بازدید از پروژه چهارخطه کردن ملایر- آورزمان – نهاوند اظهار کرد: پروژه چهارخطه کردن ملایر- آورزمان – نهاوند از معدود پروژه‌هایی در کشور است که امسال و به تازگی دارای ردیف اعتباری ملی شده و در آینده نیز اعتبار بهتری خواهد داشت.

وی گفت: پیمانکار پروژه باید با تمام توان و به کارگیری همه ماشین آلات و امکانات خود نسبت به اتمام عملیات باقیمانده و اجرای آسفالت محور قبل از فرا رسیدن فصل سرما و بارندگی اقدام کند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان یادآورشد: چهارخطه شدن این محور از سال ۸۹ شروع شده و تاکنون با توجه به اینکه ردیف اعتباری ملی نداشته با ابلاغ اعتبارهای بسیار کم در سال‌های قبل تا کنون فقط ۱٫۲ کیلومتر از آن چهارخطه شده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری و در صورت تخصیص صد درصدی اعتبارهای ابلاغی، امکان به بهره‌برداری رساندن حداقل پنج کیلومتر از این محور وجود دارد، خاطرنشان کرد: اصلاح پیچ ورودی نهاوند نیز با هزینه‌کرد و اعتباری بالغ بر ۶ هزار میلیون ریال حداکثر تا عید فطر امسال صورت خواهد گرفت که کمک بسیار زیادی به کاهش تصادفات این نقطه از محور می‌کند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. احمد گفت:

    یکی نیست به این آقایان بگه کاری که ۶ ساله نتونستید تمامش کنید بهتره که ۱۵ روزه هم تمام نشه .چون اون جاده تو این مدت بخواد زیر سازی و رو کش آسفالتش انجام بشه اگه جون مردم رو نگیره مطمئنا باعث خساررت فنی به خودروها میشه . تو را بحق همین ماه عزیز از این که مردم رو هیچ در نظر میگیرین و خودتون رو صاحب قدرت و دانش فنی میدونین. دستت بردارید . و مقداری واقع بین باشید . یکم هم به فکر جواب پس دادن در پیشگاه خداوند باشید .

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش