سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 10294

صدای نهاوند:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند گفت: مراسم معنوی و روح‌بخش اعتکاف ویژه ماه مبارک رمضان در شهرستان نهاوند در دو مسجد برگزار می‌شود.

به گزارش صدای نهاوند، حجت‌الاسلام موسی محبی با اشاره به برگزاری نشست هماهنگی مراسم اعتکاف ماه مبارک رمضان در اداره تبلیغات اسلامی نهاوند اظهار کرد: در این نشست پیرامون مسائل و شیوه برگزاری مراسم اعتکاف بحث و رایزنی شد که مقرر شد اعتکاف رمضانیه در شب‌های ۲۵، ۲۶ و ۲۷ ماه رمضان در دو مسجد شهرستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سرانه ریالی معتکفان برای شرکت در این سنت حسنه ۲۵ هزار تومان تعیین شده است، افزود: با همکاری ائمه‌جماعات، فعالان قرآنی و هیئت امنای مساجد ۱۵۰ جلسه جزءخوانی قرآن کریم در شهرستان نهاوند و روستاها در حال برگزاری است و در همین راستا تلاوت روزانه قرآن کریم را داریم که ۴۰ درصد محتوای سوره‌های آن توسط جوانان شرکت‌کننده قرائت می‌شود.

وی ادامه داد: این جلسات از روز ششم خرداد مصادف با اول رمضان آغاز شده است و به مدت یک ماه در مساجد ادامه خواهد داشت.

محبی تصریح کرد: در این‌گونه جلسات علاوه بر تلاوت آیات و سوره‌های مختلف قرآن کریم، نکات تجویدی و راه‌های صحیح‌خوانی مخارج حروف آموزش داده می‌شود و اکثر شرکت‌کنندگان در این جلسات قشر جوان و نوجوان هستند و این موضوع رسالت تبلیغی ائمه‌جماعات را برای جذب آنها مهمتر می‌سازد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش