سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 10351

نماینده مردم نهاوند در مجلس خبر داد:

همایش بزرگ پیاده‌روی در نهاوند برگزار می شود

صدای نهاوند:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی از تأمین اعتبار برای برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی در شهرستان نهاوند و پخش از شبکه‌های سراسری در دیدار با وزیر ورزش خبر داد.

به گزارش صدای نهاوند، حسن بهرام نیا در ادامه دیدارها و پیگیری مشکلات شهرستان نهاوند این بار به‌ منظور جذب اعتبار جهت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی شهرستان و بررسی مشکلات و نیازهای حوزه ورزش و جوانان با سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان دیدار کرد.

 بهرام نیا درحاشیه این دیدار گفت: اهم مطالبات حوزه ورزش و جوانان نهاوند به وزیر محترم ورزش و جوانان ارائه شد که پس از بحث و بررسی مقرر شد مواردی عملیاتی و پیگیری شود.

وی افزود: در این دیدار در خصوص پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام ازجمله استخر سرپوشیده مجموعه ورزشی بانوان، سالن باستانی داخل مجموعه ورزشی علیمرادیان، سالن باستانی دهفول، خوابگاه ورزشکاران، زمین چمن شهر برزول و رزینی و همچنین سایر پروژه‌های ورزشی شهرستان بحث و گفت‌وگو شد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در مورد این پروژه‌های ورزشی با دستور وزیر ورزش و جوانان مقرر شد با هماهنگی مدیران استانی این حوزه و به‌صورت تلفیقی از ردیف‌های استانی، سهم ۲۷ درصد و اعتبارات ملی، ۴ پروژه اصلی و اولویت‌دار ورزش شهرستان تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

حسن بهرام نیا گفت: همچنین تأمین اعتبار برای برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی در شهرستان نهاوند و پخش از شبکه‌های سراسری از دیگر مصوبات این دیدار بود.

بهرام نیا با اشاره به نتایج مثبت این دیدار برای ورزش نهاوند عنوان کرد: اختصاص یک پکیج کامل تجهیزات ورزشی جهت تجهیز هیئت‌های ورزشی شهرستان نیز در این جلسه تصویب شد.

بهرام نیا گفت: پیگیری دریافت برخی تجهیزات و اقلام ورزشی موردنیاز تیم‌های ورزشی شهرستان از طریق معاونت توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان نیز در این جلسه مصوب شد.

همچنین در این دیدار واریز مبلغ دویست میلیون ریال کمک و مساعدت مالی جهت حمایت از فعالیت هیئت‌های ورزشی شهرستان بر اساس میزان درخواستی توسط اداره ورزش و جوانان نهاوند مورد تصویب قرار گرفت.

لازم به ذکر است در این دیدار رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان و محرم روزبه رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند نیز حضور داشتند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. علی گفت:

    به امید ۱۳۹۸٫٫٫٫٫٫

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش