سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 10762

صدای نهاوند:
بخشدار بخش خزل نهاوند گفت: دولت دوازدهم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری مزین گردیده به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال با رویکردی که اتخاذ نموده به دنبال برون حل مشکلات کشور بخصوص مشکلات روستاها است.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، روح الله سلگی صبح شنبه درجلسه توجیهی آموزشی منتخبین پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاهای بخش خزل در کانون شهید آوینی فیروزان اظهار داشت: شوراها برآیند افکار عمومی و یک نهاد مدنی مانند سایر نهادها از جمله احزاب، سندیکاها، مطبوعات وسازمانهای مردم نهاد می باشد که در راستای توسعه، عمران و آبادانی نقش آفرینی می کنند و در واقع پل ارتباطی و حلقه اتصال مردم و دولت می باشند.

سلگی گفت: شوراها در طول مدت چهار دوره گذشته علی رغم کاستیها و نواقصی که در فرآیند اعمال و اجرای قانون شوراها وجود داشته  عملکردی مثبت در نزد جامعه و مردم داشته اند.

وی افزود: درحال حاضر از جمله وظایفی که این نهاد مردمی بر عهده دارد انتخاب دهیارانی توانمند می باشد که دارای شایستگی های لازم و آشنا به وظایف خود بوده تا در ایفای مسئولیت های محوله موفق عمل نموده و از همه مهمتر در بحث اعمال نظارت و ارائه راهکارهای لازم جهت حل مشکلات حوزه کاری شوراها را کمک نمایند.

بخشدار بخش خزل نهاوند بیان داشت: انتظار بحق مسئولین اجرایی از شوراها این است که در حل مشکلات و انعکاس واقعیت های آن به درستی عمل کنند تا علاوه بر رفع هرگونه ابهام شفاف سازی لازم صورت پذیرد. 

روح الله سلگی ادامه داد: در طول فعالیت دولت یازدهم خصوصا در زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری بعضی از گروهها، باندها و سایت های مختلف “صرفا” دولت را باعث کاستی ها و نارسایی ها دانستند و همه مشکلات ریز و درشت کشور را  مانند چوب و چماق بر سر دولت کوبیدند اما نهایتا” مردم در انتخاب خود باز هم به این دولت اعتماد کردند و با انتخاب دکتر روحانی نشان دادند از برنامه های ایشان حمایت می کنند.

سلگی گفت: دولت دوازدهم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری مزین گردیده به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال با رویکردی که اتخاذ نموده درصدد برون رفت و رفع و رجوع مشکلات کشور بخصوص در حوزه روستاها خواهد بود.

وی افزود: در سال جاری اعتبارات خوبی از محل ۳ درصد نفت و گاز و اعتبارات استانی و متوازن برای رفع محرومیت زدایی دربخش خزل نهاوند در نظر گرفته شده است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش