جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 10943

صدای نهاوند:
رئیس پلیس شهرستان نهاوند از کشته شدن 3 نفر در جاده نهاوند-آورزمان بعلت تصادف خبر داد.

حمزه طائفی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند اظهار داشت: در ۲۰ ساعت گذشته دو تصادف در جاده نهاوند_آورزمان رخ داد که در این دو سانحه ۳ نفر کشته شدند.

طائفی گفت: ظهر شنبه ۲۸ مرداد ماه بر اثر واژگونی یک دستگاه سمند در مسیر آورزمان در نهاوند به ملایر دیروز یکی از سرنشینان که کودکی ۸ ساله بود در دم جان باخت.

وی علت حادثه را عدم توجه به جلو راننده سمند عنوان کرد.

رئیس پلیس راه نهاوند ادامه داد: متاسفانه ظهر امروز یک شنبه نیز در تصادف دیگری که بین خودرو کامیون بنز و پژو سورای روآ در همین محور رخ داد، ۲ نفر از سرنشینان پژو روآ در دم جان باختند.

حمزه طائفی اظهار داشت: علت این حادثه بی احتیاطی راننده سورای روآ بوده است اما وضعیت ناقص بودن راه جاده نهاوند-آورزمان را در روزهای گذشته به مسئولان اداره راه و شهر سازی تذکر داده ایم.

طائفی افزود: متاسفانه مسئولان استان و شهرستان کاملا به این موضوع بی توجه هستند و علائم هشدار دهنده و خطر و خط کشی جاده را در شرایطی که راه به صورت ۴ خطه آماده بهره برداری است، انجام نداده اند.

جاده آورزمان در نهاوند به سمت ملایر از نقاط حادثه خیز استان همدان به شمار می رود و سالانه افراد زیادی در این مسیر کشته و زخمی می شوند.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. الف نهاوندی گفت:

    باعرض سلام ،اگراین جاده مربوط به دولت آباد سابق بود الان همدان چهاربانده اش کرده بود ولی چون مربوط به نهاوند میباشد،نه مسءولین این شهرفکری برایش میکنند ونه همدان،الهی هرکس دوست دارد خانواده ای دچارحادثه بشوداول خودش قربانی شود مثل میدان،پمپ بنزین صدها نفرباید جان خودوخانواده خودرابدهد تایه مسیولی فکری کند،ترابخدامسیولین محترم جلسه ای بگذارید وفکری به حال این جاده پرتردد باشید،شاید انشاالله گره کاربازشد ودیگرکمترشاهد تصادفات دراین جاده باشیم امیدوارم منکه امربه معروف کردم حالا خودتان میدانیدوخدای بالای سر وروزقیامت،جواب گوی عزیزان مردم این خطه باشید

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش