سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 11174

صدای نهاوند:
فرمانده سپاه نهاوند از اجرای بیش 160 برنامه مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در سطح شهرستان نهاوند به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، سرهنگ کامران کریمی در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس که با حضور روسای ادارات در محل سپاه نهاوند برگزار شد، گفت: دفاع مقدس به‌عنوان سند افتخار جمهوری اسلامی یادآور رشادت‌ها و دلاور مردی‌های فرزندان غیور ایران اسلامی است.

وی اظهار داشت: به برکت خون مطهر شهدا امروز قدرت ایران اسلامی در منطقه تعیین‌کننده است زیرا اگر امروز دشمن جرأت تعرض به ایران اسلامی را ندارد به برکت همان حال و هوای دوران دفاع مقدس هست.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: با شجاعت رزمندگان اسلام در طول ۸ سال جنگ تحمیلی دشمنان انقلاب اسلامی نتوانستند حتی یک وجب از خاک کشور را تصرف کنند.

وی اظهار داشت: دفاع مقدس و غیرت فرزندان این مرزوبوم در سایه هدایت‌های امام خمینی (ره) و پس از ایشان با رهبری‌های مدبرانه مقام معظم رهبری توانست ایران اسلامی را برای همیشه در برابر تهدیدات مصون نگه دارد.

کریمی گفت: رزمندگان دوران دفاع مقدس به‌فرمان حضرت امام خمینی (ره) لبیک گفتند و در برابر استکبار جهانی ایستادند و امروز نیز وظیفه ما است تا با پیروی از فرمایشان مقام معظم رهبری راه انقلاب اسلامی را باقدرت ادامه دهیم.

وی افزود: زنده نگه‌داشتن یاد شهدای سرافراز دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه در هفته دفاع مقدس بسیار فرصت خوبی است تا نسل جوان جامعه را با روزهای دوران دفاع مقدس بیشتر آشنا کنیم.

فرمانده سپاه نهاوند با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف در هفته دفاع مقدس گفت: امسال شروع هفته دفاع مقدس هم‌زمان‌شده با شروع ماه محرم و باید از این تقارن به‌خوبی برای ترویج فرهنگ عاشورایی در بین مردم استفاده شود چون در دوران دفاع مقدس رزمندگان با تأسی از امام حسین (ع) در مقابل ظلم و ستم جانانه ایستادند و به شهادت رسیدند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش