سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 11178

صدای نهاوند:
مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند گفت: در سال تحصیلی جدید بیش از 24 هزار دانش آموز نهاوندی وارد یک هزارو 75 کلاس درس این شهرستان می شوند.

به گزارش صدای نهاوند، هادی سلگی شامگاه چهارشنبه در نشست اعضای شورای آموزش و پرورش نهاوند با اشاره به اجرای طرح انسداد مبادی بیسوادی در این شهرستان افزود: بر اساس برآوردهای صورت گرفته توسط دستگاه های مسئول در استان این تعداد دانش آموز لازم التعلیم بنا به دلایلی تاکنون موفق به حضور در مدرسه نشده اند.
وی تاکید کرد: برای شناسایی دقیق و جذب این دانش آموزان، تعامل و همکاری بخشداری ها و اداره های کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی،مرکز بهداشت با آموزش و پرورش ضروری است.
وی با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید بیش از ۲۴ هزار دانش آموز نهاوندی وارد یک هزارو ۷۵ کلاس درس این شهرستان می شوند گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از این دانش آموزان را نوآموزان پایه اول ابتدایی تشکیل می دهند که تعداد آنها در مقایسه با سال گذشته بیش از ۲۵۰ نفر افزایش داشته است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند افزود: همچنین امسال یک هزار و ۹۱۵ دانش آموز پایه نهم در سطح شهرستان تحصیل می کنند که تا کنون کار هدایت تحصیلی آنها انجام شده است و حدود ۹۰ درصد آنان در مدارس متوسطه دوم به صورت الکترونیکی نام نویسی شده اند و مابقی نیز به علت داشتن تجدیدی در حال انجام است.
سلگی به فعالیت های صورت گرفته در پروژه مهر نیز اشاره کرد و گفت: به منظور آماده سازی مدارس برای شروع مطلوب سال تحصیلی جدید از ابتدای فصل تابستان پروژه مهر اجرا شد که بر اساس آن مدارس تا قبل از مهرماه، زیبا سازی و تعمیر شده اند.
وی در خصوص وضعیت دانش آموزان مدارس استثنایی این شهرستان نیز گفت: در حال حاضر ۱۲۰ نفر از دانش آموزان با نیازهای ویژه این شهرستان در مدارس استثنایی تحصیل می کنند که ۱۰۰ نفر آنها در دوره ابتدایی و ۲۰ نفر نیز در دوره متوسطه اول و دوم هستند.
سلگی گفت: به منظور آموزش این دانش آموزان در مدارس مربوطه به ازای هر پنج دانش آموز یک نیرو در شهرستان وجود دارد و هزینه ایاب و ذهاب آنها در سطح شهر و روستا پرداخت می شود .
مدیر آموزش و پرورش نهاوند همچنین اظهار کرد: جشن شکوفه ها در روز ۲۹ شهریور ماه با حضور نوآموزان پایه اول در سطح ۱۴۰ آموزشگاه ابتدایی برگزار می شود و در روز شنبه اول مهر ماه بیش از ۲۴ هزار دانش آموز در هر سه دوره تحصیلی و پیش دبستانی وارد کلاس های درس میشوند .

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش