جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 11335

صدای نهاوند:
به مناسبت هفته ی دفاع مقدس، پایگاه بسیج کارگری شرکت سیمان نهاوند با حضور سردار مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان، حجت الاسلام مغیثی امام جمعه نهاوند، مدیران و پرسنل این کارخانه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در مراسم افتتاح این پایگاه اظهار داشت: دشمن بعثی عراق در ابتدای شروع جنگ تحمیلی و ادعای صدام در توهم خود قصد تصرف سه روزه استان خوزستان را داشتند.

سردار مجیدی گفت: در یکی از روزهای گرم تابستان سال ۱۳۶۳، کارخانه ی نورد لوله ی اهواز مورد تهاجم جنگنده های دشمن قرار گرفت و بخشی از تاسیسات آن آسیب دید.

وی گفت: با توجه به همجواری منازل سازمانی با کارخانه، لحظاتی پس از بمباران، خانواده های پرسنل شاغل در کارخانه خود را سراسیمه به محل حادثه رساندند تا به مجروحان امداد رسانی کنند، در این لحظه مدیران و دست اندرکاران کارخانه با دیدن این صحنه، به پرسنل دستور دادند حالا که خانواده ها و نیروهای امدادی در محل حاضر شده اند، شما هر چه سریعتر به طرف خط تولید بروید تا ضمن بررسی میزان خسارت وارد شده، نسبت به رفع آسیب و راه اندازی خط تولید در اسرع وقت، اقدام شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان بیان داشت: در حالی که ما درگیر سخت ترین تحریم ها بودیم، نگاه قابل ستایش مدیران کارخانه نورد اهواز باعث شد تا به فاصله کوتاهی، مجددا فعالیت خط تولید کارخانه از سر گرفته شد.

وی رمز موفقیت کشور را از خودگذشتگی دانست و اظهار داشت: ما باید به این مهم باور داشته باشیم که کاری که انجام می دهیم در جهت اعتلای ایران اسلامی است و محدود به نظارت مدیران خود نباشیم.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش