سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 11425

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند گفت: حرف های کینه توزی دشمن بر علیه سپاه پاسداران به خاطر اقتدار و نقش سپاه در منطقه است.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی ظهر جمعه در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه نهاوند در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمود حرف های کینه توزی دشمن بر علیه سپاه به خاطر اقتدار و نقش سپاه در منطقه است که آمریکا را به شدت ناراحت، دیوانه و عصبانی کرده است.

مغیثی افزود: آمریکا و متحدانش میلیاردها تومان خرج کرده اند تا خاورمیانه بزرگ را تشکیل و نقشه منطقه را عوض کنند و با آشوب کشیدن کشورهای مسلمان و به وجود آوردن داعش قصد داشتند تا ضمن حفظ اسرائیل  توطئه های خود را علمی کنند ولی حالا متوجه شده اند با ورود ایران و سپاه تمام نقشه ها آنان نقش برآب و شکست خورده است.

وی ادامه داد: سپاه با این اقتدار و قدرت که از اوایل انقلاب تا کنون بهترین مدافع انقلاب و کشور در مقابل دشمنان بوده است موجب عصبانیت دشمنان شده است تا حدی که حالا یک دیوانه بیان می کند سپاه باید در فهرست تروریست ها قرار بگیرد معلوم است این فرد از دست سپاه عصابی است.

امام جمعه نهاوند در ادامه با اشاره به شایعات و دروغ های سایت”آمد نیوز” گفت: سایت آمد نیوز که وابسته به یک جناح ضد انقلاب در خارج از ایران است شایعاتی را در مورد رئیس قوه قضائیه پخش کرده که از ریشه اتهامات نسبت داده شده به رئیس قوه قضائیه و منصوبین وی  دروغ است.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی گفت: وزارت اطلاعات هم به این موضوع ورود پیدا کرد و رسما اعلام کرد هیچ شائبه ای در این زمینه وجود ندارد و این اخبار و اقدامالت برای تضعیف قوه قضائیه، سپاه و نهادهای است که در خدمت انقلاب هستند.

مغیثی بیان داشت: ملت و دولت ایران در برابر بد عهدی و زیادی خواهی دولت آمریکا ایستادگی می کنند و تمام جناح های سیاسی و احزاب، چپ و راست، اصلاح طلب و اصولگرا علی رغم داشتن اختلاف سلایق گوناگون در برابر تهدیدات دشمن یکپارچه و متحد هستند.

وی افزود: آمریکا و صهیونیست ها عامل اصلی همه جنگها در منطقه هستند، این دو کشور موفق شدند بعضی کشورهای عربی جاهل و نفهم را تجهیز و به جان مسلمانان بیندازند.

امام جمعه نهاوند ادامه داد: آمریکا و اسرائیل به دنبال استقلال کردستان عراق هستند تا با نابودی داعش پایگاه جدیدی برای اختلاف و نقشه کشی بر علیه مسلمانان داشته باشند، اما مطمئین باشیم یک روزی این امت اسلامی که فریب حکام خود را خورده اند بیدار و هوشیار خواهند شد و بساط این مسائل را جمع خواهند کرد.

حجت الاسلام مغیثی در پایان خطبه های نماز جمعه نهاوند گفت: اخیرا یه گروه شیطان پرست به نام ری استارت در کشور برای مبارزه بر علیه جمهوری اسلامی شکل گرفته است کار این گروه دزدکی به آتش کشیدن درب مساجد است این گروه نفهم هستند و می دانند در مملکتی که مسلمان و شیعه هستند درب مسجد آتش زدن یعنی خودکشی مانند فتنه ۸۸ که آتش زدن یک پرچم عزای امام حسین(ع) آنها را رسوا کرد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش