جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 11479

صدای نهاوند:
معاون فرهنگی وزیر ورزش با بیان اینکه، مسئولیت واگذاری دوباشگاه پرسپولیس و استقلال با وزارت ورزش و جوانان نیست، افزود: مسئولیت واگذاری شرکت های دولتی با وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی است که در این میان نقش وزارت ورزش فقط تسهیل کننده و هماهنگی است.

عبدالحمید احمدی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند اظهار داشت: قصد وزارت ورزش و جوانان از همان روز اول آغاز به کار دولت تدبیر و امید واگذاری دوباشگاه پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی بوده است، اما واگذاری این دوباشگاه نیاز به یک سری پیش زمینه ها و مقدماتی دارد که تا وقتی این مقدمات و زمینه ها مهیا نشود انجام واگذاری ممکن نیست.

احمدی گفت: این دوباشگاه باید مستقل باشند تا دیگر نیازی به دخالت وزرات ورزش و جوانان در امور آنها نباشد اما به شرطی که زمینه واگذاری این دوباشگاه فراهم شود.

وی با بیان اینکه برخی ها می گویند مسئول واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال وزارت ورزش است اما این وزارت تمایلی به واگذاری این دوباشگاه ندارد، افزود: اصلا این گونه نیست مسئول واگذاری شرکت های دولتی طبق اصل ۴۴ وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی است که که در این میان نقش وزارت ورزش  برای واگذاری این دوباشگاه فقط تسهیل کننده و هماهنگی است.

معاون فرهنگی وزارت ورزش و امور جوانان گفت:وزارت ورزش و جوانان در سال ۱۳۹۳اقدامات اولیه برای واگذاری این دوباشگاه را انجام داد و حتی دوبار هم مزایده آن برگزار شد اما به دلایلی که وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی تشخیص دادند، واگذاری این دوباشگاه انجام نشد.

عبدالحمید احمدی بیان داشت: امیدواریم در دوره جدید که وزیر ورزش در حال پیگیری است با ایجاد شرایط جدید این واگذاری انجام شود چون این واگذاری برای دولت هم مطلوب و مفید است.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش