سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 11487

صدای نهاوند:
چهل و چهارمین نمایشگاه بین المللی عراق با حضور ۱۸ کشور آسیایی، اروپایی، آفریقایی و از جمله شرکت های ایرانی در بغداد آغاز بکار کرد.

به گزارش صدای نهاوند، مهدی عبدالحسینی سرپرست صادرات شرکت سیمان نهاوند که به نمایندگی از این شرکت در نمایشگاه بین المللی بغداد حضور دارد در این رابطه اظهار داشت: متاسفانه در حال حاضر صادرات سیمان به کشور عراق متوقف شده است و به نظر می رسد علاوه بر مشکلات گمرکی، عدم اهتمام دولت عراق به شروع بازسازی مناطق آسیب دیده از سال ها جنگ داخلی و … به مسکوت ماندن روند صادرات سیمان به این کشور منجر شده است.

عبدالحسینی افزود: علیرغم حضور چندین شرکت سیمانی از کشور عربستان سعودی در این نمایشگاه، مرزهای عراق بر روی سیمان این کشور نیز بسته است؛ هر چند که امید می رود با توجه به تنوع بیشتر محصولات ما آینده بهتری در انتظار سیمان ایرانی باشد.

سرپرست صادرات شرکت سیمان نهاوند تصریح کرد: با توجه به اولویت بازسازی زیرساخت ها در عراق، رفع موانع موجود بر سر راه صادرات سیمان می بایست به شکل ویژه ای در دستور کار مسئولین داخلی قرار گیرد؛ این در حالی است که گفته می شود طی مذاکرات مقامات عراقی با مسئولین کشور عربستان، مقرر شده است تا قراردادهای منعقد شده میان دو کشور طی مدت برگزاری این نمایشگاه، از تعرفه گمرکی معاف شود!.

 گفتنی است نمایشگاه بین المللی بغداد امسال با شعار ‘سرزمین های خود را آزاد کردیم و با کمک شما آن را می سازیم’ از ۲۱ تا ۳۰ اکتبر جاری (۲۹ مهر تا هشتم آبان) ادامه دارد.
همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

کلیدواژه ها :

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش