سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 11526

صدای نهاوند:
همزمان با سراسر کشور ۹ عضو اصلی و علی البدل شورای هیات مذهبی شهرستان نهاوند انتخاب شدند.

به گزارش صدای نهاوند، حجت الاسلام موسی محبی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند اظهار داشت: انتخابات پنجمین دوره شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان نهاوند همزمان با سراسر کشور از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ امروزجمعه ۵ آبان در محل سازمان تبلیغات اسلامی نهاوند برگزار شد.

وی افزود: در این انتخابات بیش از ۱۸۰ هیات مذهبی می‌توانستند در این انتخابات شرکت کنند که در نهایت نمایندگان ۹۴ هیات مذهبی شهرستان نهاوند شرکت کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند اظهار داشت: در این انتخابت از هر هیات دارای کد و شناسه سیستمی یک نفر می‌توانست در رای گیری شرکت کند و از بین ۱۳ نفر نامزد انتخابات ۷ نفر به عنوان عضو اصلی و ۲ نفر به عنوان عضو علی البدل معرفی شدند.

محبی بیان کرد: در پایان با حضور نمایندگان فرمانداری نیروی انتظامی معتمدان محلی و بازرسان و ۹۴ هیات شرکت کنندبه ترتیب آقایان محمد کریم بحیرایی با ۶۸ رای -محمد قیصری با ۴۲ رای -خلیل تنیج با ۳۹ رای -حسین سیف با ۳۷ رای-خانم اشرف سیف با ۳۴ رای -محمد ظفری با ۳۲ رای و میرحیدر سهرابی با ۲۷ رایبه عنوان اعضای اصلی شورای هیات‌های مذهبی شهرستان نهاوند به مدت ۴ سال انتخاب شدند.

همچنین آقایان:اکبر گودرزی با ۲۷ رای و علی خزایی با ۲۵ رای به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

لازم به ذکر است رای آقایان اکبر گودرزی و میرحیدر سهرابی با هم برابر بود که بر اساس قانون بین آن‌ها قرعه کشی شد و آقای سهرابی به عنوان نفر هفتم معرفی شد.

وی افزود: شهرستان نهاوند دارای ۲۵۰ هیات مذهبی می‌باشد که تاکنون ۱۸۰ هیات آن داری شناسه و کد سیستمی می‌باشند و مابقی آن‌ها در حال انجام شدن است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش