سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 11533

صدای نهاوند:
«علی مرادی» ، پیش از ظهر امروز طی مراسمی به عنوان شهردار «شهر برزول» معرفی شد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، پیش از ظهر امروز مراسم معارفه شهردار جدید شهر برزول نهاوند با حضور،سید حسین جعفری مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری همدان، فرماندار، رئیس دفتر نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مدیران اجرایی و اقشار مختلف مردم در سالن اجتماعات کتابخانه ۹دی شهر برزول برگزار شد.

فرماندار شهرستان نهاوند در این مراسم اظهار داشت: جای خوشحالی است که شورای جدید قشر جوان و نیروهای متعهد هستند و امیدواریم با تلاش، همت و کوشش تحولی در شهر به وجود آورند.

کریم حمیدوند اظهار داشت: مسئولان با دلسوزی و محبت سعی کنند به مشکلات مردم برسند و آنها را حل کنند و آنجایی که نمی‌توانند کاری از پیش ببرند به مردم اعلام کنند.

حمیدوند افزود: شهردار جدید از جوان‌های مستعد، کوشا، با اخلاق و دلسوز مردم است و امیدواریم همه مردم و اعضای شورای جدید کمک کنند تا دوره موفقی داشته باشند.

وی با تشکر از سرپرستان و شهرداران و شوراهای اسلامی ادوار گذشته خاطرنشان کرد: مسئولان اگر اعتباری دارند به علت خدمت به مردم است، اگر همه عالم دست ما باشد اما افتخار خدمت به مردم و نظام نباشد، ارزش ندارد.

حمیدوند با اشاره به اینکه شوراهای اسلامی و شهردار جدید شهر برزول از فرصت‌ها خوب استفاده می‌کنند و وقت خود را درگیر موارد بیهوده نمی‌کنند، گفت: همواره اخلاق به عنوان مهمترین رکن باید در امورات درنظر گرفته شود.

 

وی همچنین اظهار کرد: یک هزار میلیارد ریال سهم استان همدان برای اشتغال در مناطق روستایی و عشایری درنظر گرفته شده است که با توجه به نیاز منطقه از این فرصت باید استفاده کرد و سهم خود را از این اعتبارات به نحو مطلوب بگیریم تا بتوانیم باعث ایجاد تولید و اشتغال شویم.

مدیرکل امور شهری استانداری همدان نیز در ادامه این مراسم با بیان اینکه جایگاه شوراها نشان‌دهنده بینش مدیریت شهر توسط مردم و نمایندگان مردم است، گفت: تأمل شورای شهر برزول در امور شهری نمود خواهد داشت که در حوزه مدیریت شهری دو نکته قابل توجه است که نخستین مورد شوراها هستند که خوشبختانه افراد متخصص در شهر برزول توسط مردم ولایتمدار آن انتخاب و معرفی شده است و باید اعضای شورا و شهردار قانون را اجرا کنند چرا که خط قرمز ما اجرای قانون است.

سید حسین جعفری با بیان اینکه محور دوم بحث شهرداری‌هاست به طوریکه رویکرد شورا انتخاب شهردار در فضایی مناسب و آزاد و عاری از سیاست است، افزود: شهردار باید تلاش کند روحیه امید را به مردم تزریق کند و مردم از خدمات شهرداری بهره ببرند.

جعفری ادامه داد: شهرداری‌ها باید خودکفا شوند و منابع جدیدی برای درأمد پیدا کنند به طوریهک وزارت کشور کمک می‌کند تا شهرداری‌ها بتوانند توانمند کار کنند پس اعتبارات خوبی از سوی وزارت کشور به شهرداری برزول اختصاص داده شده است که امیدواریم در پروژه‌های عمرانی صرف شود.

در پایان این مراسم ضمن قدردانی از شهردار سابق شهر برزول حکم «علی مرادی» به‌عنوان شهردار شهر برزول تقدیم شد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش