سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 11541

صدای نهاوند:
شهردار شهر برزول با بیان این موضوع که شهر برزول آخرین رتبه فضای سبز شهرهای استان همدان را دارد، از کلنگ زنی پارک معلم شهر برزول در آذرماه سال جاری خبر داد.

علی مرادی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند اظهار داشت: با احداث پارک معلم شهر برزول این شهر از لحاظ فضای سبز در بین شهرهای استان همدان ۵ رتبه ارتقا پیدا می کند.

 مرادی با اشاره به اینکه شهرداری برزول فاقد ماشین آلات مکانیکی لازم برای خدمات رسانی به مردم است گفت: شهرداری برزول از نداشتن درآمد پایدار رنج می برد.

وی افزود: دفن زباله ها به صورت غیر بهداشتی، وضعیت نابسامان ورودی و خروجی های شهر برزول و نداشتن جایگاه سوخت از دیگر کمبودها و معضلات مهم شهر برزول است.

شهردار برزول بیان داشت: در ۱۲ سالی که از عمر شهرداری برزول می گذرد هیچ یک از میادین طراحی شده برای این شهر بر اساس اجرای ماده ۵۵ قانون شهرداری ها برای تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه درون شهری طرح جامع اجرایی نشده است

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. محمد معافی گفت:

    با سلام،عرض تبریک خدمت مردم ولایت مدار ،بزرگ وفهیم شهر برزول بخاطر انتخاب جناب آقای علی مرادی به سمت شهردار این شهر؛با توجه به توان وتخصص وکارآمدی ایشان قطعا ای شهر آینده ای درخشان تر از گذشته پیش رو خواهد داشت

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش